|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
gravcokker ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 08-Oktober-2009 kl. 14:57 |
Jeg er den lykkelige ejer af en sonyfladskærm 40w5500 og en sony blue-ray afspiller model 550. Nu vil jeg gerne ta skridtet helt ud, og tilføje surrond til skidtet. Når jeg kigger efter noget home cenima sæt, er der altid en dvd eller blueray afspiller med...og sådan en HAR jeg jo Nu har jeg så fundet dette system http://www.sony.dk/product/hcs-cinema-surround-kit/ht-sf1300 som også er sony..er det et godt køb til mit system eller?? Det skal jo hels hedde sony, da jeg gerne vil udnytte bravia sync teknologien, som på min blue-ray afspiller Håber nogle kan hjælpe |
|
![]() |
|
christian.b ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Jeg har en billig Sony surround reciever STR-DG510 og et sæt HarboSound
sat 10 + harbosub 10. Det er en billig og udemærket Sony løsning. Ydermere vil jeg tro at det er en bedre løsning end et "Homecinema in a box" sæt. Husk dog at checke om dinTV- fjernbetjening kan snakke med Sony recieveren (min kan ikke selvom den har en AMP knap) |
|
__//
Fotograf Christian B / Århus |
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Så det er ikke sikkert, at du får ekstra betjeningsmuligheder ud af at købe Sony frem for andet mærkevare. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |