|
Sony TV 2015 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Donogh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Januar-2015 kl. 13:36 |
Hej
Har været ude for at kigge på nyt tv og har forelsket mig i Sonys KD-55X8505BAE. Har bare hørt dårlig om deres software på tv'et, hvilket fik mig til at kigge på 2015 modellerne. Ved 2015 modellerne kan jeg bare bare ikke finde noget info om 3D, hvilket jeg helst så er i det TV jeg køber. Nogen der ved hvor man kan finde ud af om der findes 3D på Sonys nye 2015 tv? Hjalte |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad har du høet om softwaren? Det er rigtigt, at Sony smartplatform ikke er lige så bred som samsungs, webos og android tv.
Kan ikke forestille mig, at der ikke er 3D i de nye, i den prisklasse du ser på |
|
![]() |
|
Donogh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
Fik ringet til Sony support, og hende jeg snakkede med havde tilfældigvis være til fremvisning af de nye 2015 modeller. Hun sagde at alle 4k modellerne havde 3D samt en model mere, tror det var W85/80C.
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Ja. 3D er fantastisk på TV og endnu bedre end i biografen. På mit Samsung er det virkelig formemt.
Jeg ønsker dig alt godt med dit valg. |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
Ja, men brillerne blinker sørme en del. Det er generende ift. biografen. Men nogle lækre tv. Mit model 2014 er dog lidt længe om at starte. Hvis man vil over på HDMI, så må man pænt vente ca. 30 sekunder fra det er tændt. Man lærer hurtigt skiltet "vent et øjeblik" at kende.
|
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |