recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SONY TV der summer. Reperation?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SONY TV der summer. Reperation?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mortenbock Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenbock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SONY TV der summer. Reperation?
    Sendt: 03-Maj-2015 kl. 23:55
Jeg har et SONY KDL-40EX1, der har nogle år på bagen.

Den har i lang tid haft en "summen" fra bagsiden. Da det var helt nyt synes jeg det bare det lød som en blæser, men nu lyder de mere som elektronisk støj af en art.

Derfor tænker jeg det kan være der bare skal skiftes en "dims" (i mangel af bedre ord).

Er der nogen der kan anbefale en sted i nærheden af Århus der er gode til den slags?

Jeg har fundet dem her via google: http://www.rtv-service.dk/ 

De skriver at de tager 200 for at kigge på det, og give en pris på reperationen, hvilket virker rimeligt. Er der nogen her der kender det firma?

Er der evt. andre der har erfaringer med at få repareret den slags støj problemer?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2015 kl. 00:30
Oprindeligt skrevet af mortenbock mortenbock skrev:

Jeg har fundet dem her via google: http://www.rtv-service.dk/

De skriver at de tager 200 for at kigge på det, og give en pris på reperationen, hvilket virker rimeligt. Er der nogen her der kender det firma?

Jep, kender dem godt. De kan godt anbefales, de er fair.

M.v.h.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu