|
Sony TV/ LG Afspiller CEC |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
McNeil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2011 Status: Offline Point: 71 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Februar-2021 kl. 22:35 |
||
Hejsa
Jeg har et Sony XE9005 TV og en LG UP970 BD-afspiller. Jeg kan ikke få afspilleren til at virke med fjernbetjeningen til mit TV. Jeg skal bruge afspillerens. CEC er slået til på TV, men på afspilleren kan jeg ikke finde hvor jeg skal slå det til, hverken CEC eller Simplink. Er der nogen der har erfaring, eller forslag til, hvad jeg kan gøre?
|
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4995 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Som regel findes det under hdmi indstillinger eller output.
|
|||
![]() |
|||
||
Problemet er desværre at den indstilling findes ikke på afspilleren.
|
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4995 |
||
Hvis denne er din afspiller, har den det de kalder “simplink”, som er et andet navn for hdmi cec.
|
|||
![]() |
|||
||
Jeps. Og det kan jeg ikke finde nogle steder i indstillinger.
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19629 |
||
https://www.avforums.com/reviews/lg-up970-4k-ultra-hd-blu-ray-disc-player-review.13788
The player apparently supports Simplink but we found the CEC features to be very limited and even with an LG B7 there was no control interaction between the TV and the player. Klaus
|
|||
![]() |
|||
||
Ok... Så er det ikke bare mig, der er helt galt på den.... Så må jeg på jagt efter en anden :)
|
|||
![]() |
|||
||
Manualen er heller ikke til megen hjælp desværre.
Nå du har fået hjælp.
Redigeret af Munch - 02-Februar-2021 kl. 23:18 |
|||
![]() |
|||
||
Nej den prøvede jeg også, men den gav ikke meget hjælp. Hehe. Men ja, der ser ud til jeg må ud på markedet.
|
|||
![]() |
|||
||
Bare utroligt at der sælges maskiner uden link funktion i dag.
|
|||
![]() |
|||
||
Modellen er heller ikke en af de nyeste.
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19629 |
||
Den har det, både i følge anmeldere og manualen. Det virker bare ikke pisse godt. Klaus (der med din Beo4/Lintronic løsning ikke behøver HDMI-CEC for at styre det hele med en enkelt fjernbetjening).
Redigeret af KlausDM - 03-Februar-2021 kl. 05:54 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |