|
Sony TV/ LG Afspiller CEC |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4995 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Simplink er nævnt i specs, men ikke i manualen. Jeg har heldigvis en god gammel harmony one, som styrer hjemmebioen til perfektion. ![]() Redigeret af Munch - 03-Februar-2021 kl. 09:55 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19629 |
|
Sært, der stod noget om det i den manual jeg fandt. Klaus |
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4654 |
|
Apropos UHD Blu-ray-afspillere. Producenterne virker ikke særligt interesserede i dem længere. Ingen større producenter lancerede nye UHD Blu-rayafspillere i 2020. Det var samme situationen på CES 2021, så der kommer nok heller ikke meget nyt her i 2021. Konkret for LG, så har de ikke lanceret nye afspillere i flere år nu og på CES 2021 sagde de, at der ikke er noget konkret nyt på planen. De fastholder dog, at de ikke har droppet UHD Blu-ray.
Jeg husker tydeligt dengang messer som CES og IFA flød over med disc-afspillere.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
Ninjaræven ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2021 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 3 |
|
Nu ved jeg ikke hvad budgettet er, men anbefaler gerne disse modeller fra Panasonic:
Panasonic DP-UB820 4K UHD Blu-ray el. Panasonic DP-UB9000 High end 4K UHD til henholdsvis 3949,- og 8949,- Har dem begge og er yderst tilfreds med dem (de slukker fint med resten af anlægget/TV'et og man kan nemt fjernstyre dem med en remote). KC |
||
![]() |
||
McNeil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2011 Status: Offline Point: 71 |
|
Budgettet (hvis det kommer dertil) så ligger det på omkring de 3000. Så har kigget lidt på Sonys UBP-x800.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |