|
Sony tv mister wifi forbindelsen |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak. Sjovt nok, mister det aldrig forbindelsen mens det bliver brugt. Kun når det har været slukket.
Redigeret af kaizer - 02-Maj-2024 kl. 15:26 |
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1033 |
Har du prøvet alle Sony's anbefalinger?
Har læst om andre, der havde nytte af Power Restart. |
|
![]() |
|
ASKF ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2015 Sted: Ålborg, DK Status: Offline Point: 287 |
Mit Sony kan hverken holde Wifi eller kablet forbindelse og jeg har forsøgt med forskellige kabler, samt testet dem med en kabeltester. Det er et kendt problem med Sonys tv og det virker ret tilfældigt hvem der render ind i problemer. De sidste 5-6 år er der skrevet om det og Sony har mig bekendt stadig ikke nogen løsning. Ved mit tv gik det galt efter ca. 3 år. Da jeg har et Shield koblet til begge mine TV, er det dog ikke noget der generer mig, så derfor har jeg ikke gidet finde ud af om der eksisterer løsning nu, selvom jeg tvivler da der ikke længere kommer opdateringer til den model jeg har.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |