|
Sony TV tænder ikke! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Anders_b ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 226 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Marts-2018 kl. 17:33 |
Vi har et Sony W805 55” fjernsyn købt i 2015, som i dag ikke kunne tænde. En af vores sikringer i lejligheden gik den anden dag, men strømmen kom tilbage i alle andre apparater. Jeg har prøvet at sætte den i anden stikkontakt som jeg har tjekket virker, sat nye batterier i fjernbetjeningen osv. Jeg har også haft tv’et taget fra strøm og trykket på fjernbetjeningen for at aflade det, men uden held.
Vores TV har en adapter som denne: https://www.fcomputer.dk/ac-adaptor-100w-acdp-100d01-1 Kan det være den der er gået i stykker, eller hvad kan være sker? |
|
![]() |
|
sl1000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2006 Sted: Hørsholm, DK Status: Offline Point: 213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den transformator bliver du nok nødt til at måle dig frem til om den er i stykker.
|
|
![]() |
|
Anders_b ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 226 |
Okay, jeg må have fat i et voltmeter.
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Skal ikke gøre mig klog på noget, men så var det nok den EVT. defekte transformer, som var årsagen til, at sikringen røg sig en tur...
Og så kan man jo pludselig godt se fordelen i, at transformerne ikke er indbyggede i apparatet mere!
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |