|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
snowatom ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 234 |
![]() Sendt: 08-September-2009 kl. 18:22 |
Hej Alle
Jeg vil lige dele min begejstring omkring dette produkt jeg lige har købt. En Sony Universal Remote Model RM- VL610T. Læs et review af den her: http://www.remotecentral.com/reviews/sony_rmvl610/index.h tml Den der er et review af her, er ikke "T" modellen, som er den europæiske, denne har lidt andre knapper, som passer lidt mere ind i f.eks. de danske hjem. Den er ikke så "smart" som de andre, og kan ikke kobles til en PC o.s.v. Det den dog kan, er at lære 8 fjernbetjeninger i en, ved point and click eller prædefineret koder. Herefter har du en fjernbetjening til alle 8 enheder. Den kan også macro, og kan indlære over 400 knapper. Det tog mig ca. 1 time, så havde jeg kodet alle mine 4 fjernbetjeninger ind, og lavet en manual, så konen også kan bruge den. Dette er helt klart modellen hvis man ikke ønsker at bruge vildt mange penge på en universal remote, og måske heller ikke gider sætte sig ind i alt for meget PC- software. Den er så dejlig nem, og har knapper nok til at kunne tilfredsstille de flestes behov, men måske også skræmme dem med knapfobi. snowatom Redigeret af snowatom - 08-September-2009 kl. 18:31 |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Hvor kan den købes?
|
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
Darknezs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2006 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 332 |
![]() |
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Wow - kan man lede efter ting på intarwebben? Det havde jeg aldrig gættet! |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
snowatom ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 234 |
![]() |
Hej DrageMester
Jeg købte den hos mobiludsalg.dk http://www.mobiludsalg.dk/pi/Sony_RM_VL610T_8_component_lea rning_remote_16422_999.aspx Her er fragt gratis, og jeg har handlet der mange gange. snowatom Redigeret af snowatom - 08-September-2009 kl. 21:15 |
|
![]() |
|
![]() |
Tak! |
|
|
|
![]() |
|
guccikitten ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-November-2009 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Jeg har nu også købt den, mit fjernsyn fandt den helt af sig selv, men jeg kan ikke få den til at finde min dvd og mit anlæg syntes jeg har prøvet den manuele forklaring de kommer med... Nogle der ved hvor jeg finder koderne til min dvd og anlæg så jeg kan gøre det på den lette måde??
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |