|
Sony Vaio VPC-F13L8E/H |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sunny ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-November-2012 kl. 19:44 |
Bærbar, Sony Vaio (købt juli 2011), Intel i5 480M, processor, 160GB Intel SSD Disk, 16,4" Full HD skærm (opløsning op
til 1920X1200), Combo Drev BluRay afspiller og DL DVD Brænder, 4 GB Ram,
NVIDIA® GeForce® GT 425M GPU m. 1 GB ram og samlet op til 2,8 GB,
Bluethooth 3.0, 2 stk USB 3.0 porte, 1 stk. E-Sata/USB port, HDMI,
Memory stick læser og SD kort læser, Webcam og meget mere,
Super lækker bærbar. Kan sagtens køre krævende spil, Batteri kun brugt ca. 1 gang om måneden, eller har det været pillet ud, Extra Harddisk på 640 GB 2½" kan indgå i handlen. Kvittering haves. Sælges da jeg har fået firmabærbar. Link til Specs.: http://www.sony.dk/product/vaio-f-serie/vpcf13l8e-h Den befinder sig i Taulov mellem Fredericia & Kolding Byd! Jeg forbeholder mig retten til alt ![]() |
|
![]() |
|
wads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Hvilket prisleje er vi i Mvh Wads |
|
![]() |
|
Sunny ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi er over 4500, da jeg har fået bud på det.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |