recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony vpl 55es vs jvc 55vs sony vpl 40
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony vpl 55es vs jvc 55vs sony vpl 40

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mikkelfrost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony vpl 55es vs jvc 55vs sony vpl 40
    Sendt: 01-April-2014 kl. 22:46
hej alle

hvad for en af projekter ville i tage ?

Sony vpl 55es vs jvc  55 ? 

og ville en Sony vpl 40 kunne gøre det super godt så man kunne spare de 8000 ?

skal sige den jeg køber bliver isf kalibret :)

Redigeret af mikkelfrost - 01-April-2014 kl. 22:46
Til top
Stereolab Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Januar-2012
Point: 797
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2014 kl. 10:49
JVC vs Sony har været diskuteret herinde mange gange før, så den gider jeg ikke at tage op igen. Der er fordele og ulemper ved begge.

Jeg tvivler på at der er nogen der har haft Sony VPL-HW40es mellem hænder endnu, da den først lige er blevet annonceret. Så vidt jeg har forstået har den et noget lavere kontrastforhold end 55'eren (manglende iris?), ellers ved jeg ikke noget om den endnu. Jeg gætter på at det er en afløser til 30'eren.
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2014 kl. 11:34
40es er uden dynamisk og 3-D
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2014 kl. 11:35
jeg har selv lige taget Sonyen - har haft begge to på prøve
Til top
Leviathan.jk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2009
Sted: Købrnhavn
Point: 823
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leviathan.jk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2014 kl. 11:36
Hvad skal man dog med en dynamisk iris? Er de så gode i dag, at det kan bruges? Dem jeg har set, ville jeg helst slå fra.
Til top
mikkelfrost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-September-2006
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2014 kl. 11:43
Stereolab  - har kikket lidt rundt men ser ikke ud til jeg har fundet de rigtige tråde så  hvad fordele og ulæmper er der ved dem ? 
Til top
sims-m Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Oktober-2007
Point: 72
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sims-m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2014 kl. 16:24
Hvad med Optoma HD91, kan den være med i dette selskab?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2014 kl. 17:15
Nej.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu