|
Sony vpl 55es vs jvc 55vs sony vpl 40 |
Besvar |
Forfatter | |
mikkelfrost
Guld medlem Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-April-2014 kl. 22:46 |
hej alle
hvad for en af projekter ville i tage ? Sony vpl 55es vs jvc 55 ? og ville en Sony vpl 40 kunne gøre det super godt så man kunne spare de 8000 ? skal sige den jeg køber bliver isf kalibret :) Redigeret af mikkelfrost - 01-April-2014 kl. 22:46 |
|
Stereolab
Guld medlem Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
Funktioner
Tak(0)
|
JVC vs Sony har været diskuteret herinde mange gange før, så den gider jeg ikke at tage op igen. Der er fordele og ulemper ved begge.
Jeg tvivler på at der er nogen der har haft Sony VPL-HW40es mellem hænder endnu, da den først lige er blevet annonceret. Så vidt jeg har forstået har den et noget lavere kontrastforhold end 55'eren (manglende iris?), ellers ved jeg ikke noget om den endnu. Jeg gætter på at det er en afløser til 30'eren. |
|
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
40es er uden dynamisk og 3-D
|
|
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har selv lige taget Sonyen - har haft begge to på prøve
|
|
Leviathan.jk
Guld medlem Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad skal man dog med en dynamisk iris? Er de så gode i dag, at det kan bruges? Dem jeg har set, ville jeg helst slå fra.
|
|
mikkelfrost
Guld medlem Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
Funktioner
Tak(0)
|
Stereolab - har kikket lidt rundt men ser ikke ud til jeg har fundet de rigtige tråde så hvad fordele og ulæmper er der ved dem ?
|
|
sims-m
Bruger Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med Optoma HD91, kan den være med i dette selskab?
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |