recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony VPL HW 45
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony VPL HW 45

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Actor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2016
Sted: dk
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Actor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony VPL HW 45
    Sendt: 24-November-2021 kl. 14:32
Kloge hoveder. Kan det passe at min Sony HW45 ikke har "keystone"? Thomas fra tv-kalibrering, som indstillede billedet efter alle kunstens regler, kunne ikke få billedet til at stå præcis inden for lærredet. Muligvis fordi at det ville ødelægge hans finjusterings-arbejde. Men nu har billedet flyttet sig så meget til både højre og venstre at det er lige før det står i loftetLOL Jeg vil hellere ha et billede der står indenfor rammen, også selvom jeg så må gå på kompromis med farverne. Gode råd modtages. På min gamle model var der keystone og den kunne selv jeg finde ud af. 
Til top
007 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-December-2016
Sted: Midtjylland
Status: Offline
Point: 82
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 007 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2021 kl. 16:47
den skulle da gerne have lens shift, de to hjul der sidder oven på
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12223
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2021 kl. 16:49
De to hjul er til fokus og zoom.
Til top
007 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-December-2016
Sted: Midtjylland
Status: Offline
Point: 82
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 007 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2021 kl. 17:08
har haft en hw 40 og det er lens shift. Zoom og fokus sidder på ringen omkring linsen
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2021 kl. 18:44
Keystone bør man holde sig fra.
Til top
007 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-December-2016
Sted: Midtjylland
Status: Offline
Point: 82
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 007 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2021 kl. 19:14
billedet skulle ikke rykke sig af sig selv, det er vel ikke et loftophæng der ikke er spændt ordenligt og en kone der godt kan lide at tørre støv afLOL
Til top
Actor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2016
Sted: dk
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Actor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2021 kl. 19:34
Lillemor blev stærkt fornærmet over det med at støve  af. Afstøvning i så store højder tilfalder mig. Kender godt den med keystone skal man holde sig fra! Jeg vil hellere gi køb på billedkvaliteten end at kigge på en skæv skærm. jeg har prøvet flere gange at rykke på projektoren som hænger i et prof beslag fra HiFi-klubben. Det hjælper lidt men bliver aldrig perfekt. Hvordan kommer jeg ind i keystone-funktionen?
Til top
007 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-December-2016
Sted: Midtjylland
Status: Offline
Point: 82
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 007 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2021 kl. 19:49
du kan flytte billedet meget mere med lens shift. 
Til top
007 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-December-2016
Sted: Midtjylland
Status: Offline
Point: 82
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 007 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2021 kl. 19:51
Det er inde i menuen et sted keystone er 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2021 kl. 19:59
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

De to hjul er til fokus og zoom.

Manualen jeg kunne finde siger noget andet……


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12223
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2021 kl. 20:31
Det er vist for længe siden jeg havde sådan en...
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2021 kl. 20:52

Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu