recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony vpl-HW10 + lærred
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony vpl-HW10 + lærred

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony vpl-HW10 + lærred
    Sendt: 10-August-2015 kl. 20:01
Sælger min projektor + Lærred, da jeg flytter og min nye stue desværre er for besværligt at mørklægge. 

Pris: HBO 5500 udløber fredag den søndag den 23. kl 22.

Projektor:
Den har en helt ny pære som har kørt i under 10 timer. 

Prisen på pæren er 1500 og købt hos qualitylamps.eu, som sælger OEM pærer der er identiske med sony original pærer. Jeg blev nødt til at købe ny pære før salg for at sikre mig at projektoren var funktionel. 

Projektoren er professionelt kalibreret, men med den forrige pære.

Der medfølger original indpakning, kvittering, certifikat på professionel kalibrering og kvittering på den nye pære. Jeg har stadig den gamle pære, men den virker ikke mere.

Lærred:
Optoma 92' manuelt begynderlærred, med sort maskering og 50 cm dropdown. Lidt buet i siderne, som alle andre rullelærreder. Kassetten er hvid og det har huller til ophæng på væg og i loft.

Billeder er på vej, men jeg står lige i flytterod og renovering, så jeg reagerer ikke så hurtigt.

Redigeret af slumbert - 10-August-2015 kl. 20:52
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2015 kl. 17:44
opsedasse

er prisen sat for højt?
endnu en hifi-flygtning

Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 2369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2015 kl. 18:03
Hvor?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2015 kl. 17:02
solgt
endnu en hifi-flygtning

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu