|
Sony VPL-HW45ES 8.500 - Godt køb? |
Besvar |
Forfatter | |
nikstar
Bruger Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 87 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-December-2017 kl. 08:56 |
Hej Allesammen, jeg har kig på Sony projektorer bl.a. fordi det er vigtigt for mig, at den er stille og fordi jeg kan lide Sonys billedtype. Jeg har kig på denne. Hvid. Kostede 16K og er som ny. Fra 2016, købt i HFK og der medfølger kvittering. Alt virker som det skal, og der medfølger fjernbetjening og manual. Jeg ville være meget taknemmelig for en hurtig kommentar til om dette virker som et ok køb Ps. er der nogen der også lige ved om det er nemt at køre lyd ud fra den, til en receiver der ikke har HDMI stik? På forhånd tak og godt nytår, Nikolaj < id="appr-predictions-pin-btn" =""> |
|
hunterSEG
Bruger Oprettet: 03-November-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej, synes det lyder noget billigt. Hvor meget har lampen kørt.
Tror ikke du kan trække lyd ud af den. Lyden skal tages fra før. De billeder jeg kan se har kun indgange, og specifikationer siger heller ikke noget om udgange, som jeg læser det. Ellers vil det være et godt køb, vil jeg mene. Går også delv og tænker på en. |
|
nikstar
Bruger Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 87 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den har kørt lige under 1200 timer
|
|
hunterSEG
Bruger Oprettet: 03-November-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lyder ok rigtigt så. Så er det sikkert et godt køb. Så skal du bare hve en lyd hdmi splitter
|
|
sope
Bruger Oprettet: 06-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er en af mest stille projektorer jeg har hørt.
|
|
Ole_M
Super bruger Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
Synes prisen lyder meget rimelig. En snart to år gammel hund. Koster i øvrigt kun 15k i hvid hos ktradio nu
Redigeret af Ole_M - 17-Februar-2018 kl. 00:26 |
|
Stephan A
Bruger Oprettet: 03-Januar-2008 Status: Offline Point: 176 |
Funktioner
Tak(0)
|
En snart 3 måneder gammel tråd. Måske det ikke er så aktuelt mere givet spørgsmålets karakter? :)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |