|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
En fin mulighed og en 606 kan godt spille 7.1. Havde nok sparet de sidste 2 og kører 5.1. Der er ikke mange film som har et 7.1 lydspor. Tror du får en fin lyd og som altid med hifi bliver det altid lidt dyrere.
Redigeret af xcardman - 14-Februar-2009 kl. 16:40 |
|
![]() |
|
Kaufmann94 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Vil jeg få det bedste resultat med dette: http://www.sony.dk/product/hcs-surround-kit---dvd-player/dav -dz860w#pageType=TechnicalSpecs
Eller Onkyo 606 + System 109 fra Harbo Sound? |
|
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary, that's what gets you"
|
|
![]() |
|
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
jeg ville vælge dette sæt:
43c1.html">Onkyo 606 + 5.1 harbosund Jeg ved godt at det er næsten det dobbelte af hvad du gerne vil give (8.999,-), men du får så meget mere for, og det er et sæt du absolut ikke vil fortryde... Vil råde dig til at vente med 7.1, højtalerne til harbosound sættet koster også kun 595,- stk seperat, hvis du en dag vil udvide... Du skriver at du er 14 år, for satan de unge (børnene) nu om da' har penge men sådan et setup... hehe ![]() |
|
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|
![]() |
|
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Her er linket i, min pc fucker og kan ikke få det til at virke... men her er det
så... http://harbosound.dk/shop/receiver-%2b-hoejttalere-43c1.html |
|
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|
![]() |
|
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
Du linker stadigvæk til Samsung, men de der mini/sammensat glem dem hvis du vil have lyd. Køb nu det Onkyo 606 + System 109 fra Harbo Sound. |
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
En anden mulighed er at gå efter en god, brugt receiver uden HDMI. De er så "forældede", at man kan være heldig at få dem til en tiendedel af nyprisen. Så har man langt mere til overs til højttalere.
Man går selvfølgelig glip af HD-lyd, men de fleste vil nok alligevel foretrække ikke-HD fra lidt bedre højttalere frem for HD fra de allerbilligste højttalere. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |