recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony W4500 tv skruer ned for lys
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony W4500 tv skruer ned for lys

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Starkelion Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Emne: Sony W4500 tv skruer ned for lys
    Sendt: 25-Oktober-2009 kl. 12:28

Hejsa

Jeg har prøvet at søge på nettet vedr. dette spørgsmål, men ikke finde noget svar, så jeg prøver her.

Mit problem er at når jeg spiller ps3 skruer mit tv ned for lyset gradvist over 7-8 sek. Jeg har prøvet at slå automatisk konstrast justering fra, men resultatet er det samme. Det er typisk i mellemsekvenserne at spillet bliver rigtig mørkt, så man ikke kan se detaljer. Også når den står i XMB'en bliver det mørkt.

Hvad skal jeg gøre for at fjernsynet ikke skruer ned for lyset?

Til top
mictand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-August-2008
Point: 436
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2009 kl. 12:34
Oprindeligt skrevet af Starkelion Starkelion skrev:

Hejsa

Jeg har prøvet at søge på nettet vedr. dette spørgsmål, men ikke finde noget svar, så jeg prøver her.

Mit problem er at når jeg spiller ps3 skruer mit tv ned for lyset gradvist over 7-8 sek. Jeg har prøvet at slå automatisk konstrast justering fra, men resultatet er det samme. Det er typisk i mellemsekvenserne at spillet bliver rigtig mørkt, så man ikke kan se detaljer. Også når den står i XMB'en bliver det mørkt.

Hvad skal jeg gøre for at fjernsynet ikke skruer ned for lyset?

Nu har jeg ikke et W4500 men et W4000.

I mit tv, under indstillinger og fuktioner, kan jeg slå lyssensor fra og til.
Mon ikke det er det samme i dit tv, som burde være det der skruer ned for lyset på din skærm.
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2009 kl. 13:19
Lyssensoren skal vel reagere på udefra kommende lys - ikke på det, der foregår på skærmen.

Jeg har faktisk selv bemærket, at vores PS3 er blevet meget hurtig til at dæmpe lyset på skærmen, når den f.eks. er inde i musikafspilleren. Jeg har ikke fået gravet mere i det.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu