|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vonrask ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: 8600 Silkeborg Status: Offline Point: 492 |
![]() Sendt: 31-August-2009 kl. 14:10 |
Nogen som har et sådan TV og ved om DLAN fungerer godt. Sagen er nemlig, at jeg ønsker at købe et sådan tv, men vil gerne have det virker godt, for jeg plejer at købe mig netadgang til baseball ligaen i USA og de sender nu i HD kvalitet, hvilket jeg jo gerne vil drage fordel af. Så tak om I vil dele erfaringer med mig:) mvh peter |
|
![]() |
|
Planetbirch ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-December-2006 Status: Offline Point: 91 |
![]() |
Jeg har lige i lørdags købt et W5500 - lyder meget cool - så jeg er lige med på et lytter - jeg har ikke noget at kigge på DLAN endnu - ved du om der findes et WLAN modul man kan smide i?
|
|
---
Don't be the black cloud on a sunny day.... |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
DLNA på Sonys W5500 serie understøtter kun ganske få formater, så det er ikke sikkert at, de baseball udsendelser du kan hente, vil kunne afspilles på et Sony W5500 uden først at blive konverteret. Selv har jeg kun prøvet at spille musik (mp3) via DLNA fra Windows Media Player 11 på en pc, hvilket fungerer rimeligt. Man er nødt til at bruge kablet Ethernet til Sony W5500; WLAN er ikke understøttet på nogen måde. EDIT: Understøttede video formater iflg. manual er: Video: Følgende filformater er gemt på serveren: Redigeret af DrageMester - 31-August-2009 kl. 19:28 |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
micjensen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
Jeg har samme tv - super skærm. Jeg bruger det - meget. ´Har virket upåklageligt. Afspiller HD film, musik og fotos (kan tilmed spole i HD film) ;-) Så kan kun anbefale det - sammen med PS3 media server Software ;)
|
|
![]() |
|
svarrenabe ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
Læs lige det jeg lige har skrevet herinde: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=65545& PN=1 Jeg ville mene det er det du har brug for /Jonas |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |