recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony W5500  ok iforhold til plasma ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony W5500 ok iforhold til plasma ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Direkte link til dette indlæg Emne: Sony W5500 ok iforhold til plasma ?
    Sendt: 04-Juni-2009 kl. 20:08
ja jeg  var blivet enig med mig selv om et G10 men efter de problmer jeg har kune læse tro jeg ikke det er mig vis jeg en gang komer til af bruge bluray 24p eller er det ikke noget man bruger numalt overragere jeg ? have så tænkt på et Sony W5500  da jeg er bange for X10 modelen også har de problmer    er et Sony W5500  godt nok tv til prisen iforhold til et plasma har læst anmelsen af X10  Sony W5500  G10 og kune best lig G10 men efter ovenståne  er ejg blivet lidt lund på Sony W5500  da det er  LCD så jeg slet ikke skal tænke på hvor længe et bilet er på skræmen vis jeg evt komer til af fale i søvn vis X10 ikke har det problem  G10 har vil det så være beder ind det sony til film ?  til sidst måske et dumt spøsmål  det 24p problmer er det kun vis det er en fysisk blu ray  eller vil jeg opleve det i et 720p eller 1080p  rip af en af mine blu ray vis man overhove kan afspile i det når det ikke er en blu ray iso  ?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu