recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony w805 50"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony w805 50"

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 33 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 996
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony w805 50"
    Sendt: 17-Juli-2015 kl. 21:57
Hvad ville sådan et tv kunne indbringe er bare nysgerrig så fortæl mig hva du ville gi hvis du stod og manglede sådan et og ville købe det. Alle mulige vurderinger er ligegyldigt. Reelle bud ønskes, men vil bestemt ikke love jeg vil sælge ok kom så mine drenge
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2015 kl. 22:10

Forkert placering af salgs ting.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2015 kl. 07:38
Skal vi selv gætte alder, garanti og stand på tv ?

Hvorfor ikke bare sætte det til salg for det du ønsker af pris.   
Og vent for at se om der er marked for tv til din pris.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu