|
Sony WEGA 32" billedrørs tv |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Jimmi Nielsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2013 Sted: Korsør Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Januar-2013 kl. 18:32 |
Jeg har et fint Sony Wega Wide 32" 100hz billedrørs tv incl originalt bord jeg skal af med.
Modelkode: KV-32CS71E. Det var et af de allersidste billedrørs tv der kom på markedet, super god lyd og helt flad skærm. 3x scart, 1x SVHS og componentindgang. Phone out. Sælges til højeste bud. ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De lavede kanont gode CRT TVer, det skal siges. Forvent dog ikke meget for sådan et, de har haft deres storhedstid.
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
Nej, vær du bare glad, hvis der er nogle, der gider afhente det gratis...
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Jeg havde selv modellen i 1997, og det var et fantastisk TV. Det er bare ALT for stort og tungt desværre
![]() |
|
![]() |
|
SmasherDK ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 45 |
Jeg har stadig et til at stå, dog modellen før, uden de buede kanter ved højttalerne...
Super fedt tv med lyd på højde med et mini-anlæg. Dog yderst upraktisk at det vejer ca 70 kg... damn det er tungt
![]() |
|
![]() |
|
Jimmi Nielsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2013 Sted: Korsør Status: Offline Point: 3 |
Jeg synes ikke jeg hører nogen bud. Ved godt det ikke er en formue værd, synes bare det er synd at smide det ud. Og det vejer altså kun 60kg
![]() |
|
![]() |
|
Michael404 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-December-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 49 |
Så er det ikke nu man skal spørge om du lev.
![]() |
|
-Michael404 @ Trefor-Waoo 40/40 Net - Stor Viasat Pakke - Viaplay - Netflix - WDTV m. 1.12.14_WDLXTV -
|
|
![]() |
|
silva22 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 357 |
Hvor står det henne? og kan man bare sætte et antennestik i og så der billede på??
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1056 |
Hvis du har yousee eller lign. med analogt signal kan du godt. Ellers skal du have fat i en boks, alt afhængigt af hvem, du får signal fra.
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Jeg har et vildt gæt: Korsør............
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Det er nok rigtigt, men det kan du ikke se fra mobil tlf eller iPad, derfor er det et relevant spørgsmål ![]() |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Jeg har netop solgt et Philips 32" CRT - så der findes stadig købere til det :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |