recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony WEGA 32" billedrørs tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony WEGA 32" billedrørs tv

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Jimmi Nielsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Januar-2013
Sted: Korsør
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmi Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony WEGA 32" billedrørs tv
    Sendt: 13-Januar-2013 kl. 18:32
Jeg har et fint Sony Wega Wide 32" 100hz billedrørs tv incl originalt bord jeg skal af med.
Modelkode: KV-32CS71E.
Det var et af de allersidste billedrørs tv der kom på markedet, super god lyd og helt flad skærm.
3x scart, 1x SVHS og componentindgang. Phone out.
Sælges til højeste bud.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 18:39

De lavede kanont gode CRT TVer, det skal siges. Forvent dog ikke meget for sådan et, de har haft deres storhedstid.
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1474
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 19:20
Nej, vær du bare glad, hvis der er nogle, der gider afhente det gratis...
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 19:40
Jeg havde selv modellen i 1997, og det var et fantastisk TV. Det er bare ALT for stort og tungt desværre LOL
Til top
SmasherDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-December-2007
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SmasherDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 20:59
Jeg har stadig et til at stå, dog modellen før, uden de buede kanter ved højttalerne...
Super fedt tv med lyd på højde med et mini-anlæg.

Dog yderst upraktisk at det vejer ca 70 kg... damn det er tungt LOL
Til top
Jimmi Nielsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Januar-2013
Sted: Korsør
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmi Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 22:16
Jeg synes ikke jeg hører nogen bud. Ved godt det ikke er en formue værd, synes bare det er synd at smide det ud. Og det vejer altså kun 60kg Wink
Til top
Michael404 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-December-2012
Sted: Danmark
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael404 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 03:57
Så er det ikke nu man skal spørge om du lev. Big smile Anyway havde det været i jylland/fyn kunne jeg godt have brugt det.
-Michael404 @ Trefor-Waoo 40/40 Net - Stor Viasat Pakke - Viaplay - Netflix - WDTV m. 1.12.14_WDLXTV -
Til top
silva22 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér silva22 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 07:32
Hvor står det henne? og kan man bare sætte et antennestik i og så der billede på??
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1056
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 09:08
Hvis du har yousee eller lign. med analogt signal kan du godt. Ellers skal du have fat i en boks, alt afhængigt af hvem, du får signal fra.
Til top
stefthom Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Point: 1882
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefthom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 10:21
Jeg har et vildt gæt: Korsør............
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 12:03
Oprindeligt skrevet af stefthom stefthom skrev:

Jeg har et vildt gæt: Korsør............

Det er nok rigtigt, men det kan du ikke se fra mobil tlf eller iPad, derfor er det et relevant spørgsmål Smile
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 12:22
Jeg har netop solgt et Philips 32" CRT - så der findes stadig købere til det :-)
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu