|
Sony XE9005 gået i sort |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Oktober-2020 kl. 19:02 |
||
Jeg har ikke haft nogle problemer med det ind til i dag.
Vi sad og så Youtube og skærmen fik pludselig en masse små felter i brune og grå nuancer. Lyden fortsatte med at køre. Det reagerede ikke på fjernbetjeningen, så jeg slukkede det på kontakten og tændte igen efter 10 sekunder. Normalt starter der automatisk op, men der skete intet. Jeg formoder det er kaput. Jeg ved at det er “brug og smid væk”, men mener alligevel det er for dårligt da det blev købt d. 11/5-18.
|
|||
![]() |
|||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2264 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
10 sekunder var nok for lidt.... Prøv med at tænde igen efter et minut eller to...
Andre må også lige skrive...
|
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
![]() |
|||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2364 |
||
Det er prøvet og nu har det stået slukket i en halv time, og det ændrer ikke noget.
|
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5321 |
||
|
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
|||
||
Jo, og den er anmeldt.
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19629 |
||
Kan du resette det?
Klaus
|
|||
![]() |
|||
toomz0 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-November-2014 Status: Offline Point: 26 |
||
Hvis det ikke lykkes dig at få liv i det og bare vil smide det ud, kunne jeg godt være interesseret. Har selv et 65xe9005 som døde for 1 mdr siden. Måske jeg kunne få liv i det ved at lave et Frankenstein-tv af de to ☺️ mit holdte 3 år - flot Sony 😐
|
|||
![]() |
|||
||
Hvordan gør man det når det ikke kan tændes?
|
|||
![]() |
|||
toomz0 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-November-2014 Status: Offline Point: 26 |
||
Jeg har brugt denne vejledning: Hold power og vol- nede bag på tvet og tænd for stikkontakten
|
|||
![]() |
|||
||
Tak. Det prøver jeg i eftermiddag.
|
|||
![]() |
|||
||
Så blev det prøvet.
Lyset, der plejer at lyse hvidt under Sony logo’et i bunden af skærmen lyser nu grønt. Der sker dog ikke mere end det. Stadig ingen respons når man bruger fjernbetjeningen.
|
|||
![]() |
|||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
||
miri
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |