|
Sony Xperia Z vs Samsung Note 10.1 edition 2014 |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er ikke nødvendigt, at sætte et i. Så prøv uden til at starte med. Jeg blev dog rigtig træt af det, med min iPad 2, så derfor var min Tab 10,1 med simkort. Det samme er min nuværende iPad. Det blev et irritationsmoment, at skulle hive telefonen op af lommen, hver gang man skulle bruge sin tablet. Man skal nemlig huske at slå det fra igen med det samme, fordi det æder forbandet meget strøm.
|
||
F.Nielsen
Bruger Oprettet: 29-November-2006 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 103 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej igen Nagash. Jeg regner ikke med at bruge pen. Vil du så ikke mene, det er bedst at vælge Sony'en? Jeg forstår det sådan, Samsung Note 10.1 virker bedst når der bruges pen (men kan godt bruges til fingerbetjening, men den er elendig til det) |
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Samsung'en vil virke fuldstændig ens med finger. Og Sony'en vil virke lige så fint med den samme pen. Forskellen er bare, er der er nogle forskellige funktioner i softwaren, som kan udnyttes med pennen. Mest i forbindelse med notifikationer, eller hvis du tegner. Teknisk er der ingen hindring i, at gøre det samme på Sony'en. Men det er bare ikke I deres software lagt ovenpå Android. Selve touch teknologien på de to skærme er fuldstændig ens. Eneste forskel på de to for dig, er at Sony'en er meget billigere for dig, og at den er vand og støvtæt. Noget jeg selv ville sætte stor pris på. Det må sgu være skægt, at kunne tage den med i badekaret :)
|
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4698 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej F.Nielsen. Nu ved jeg ikke hvor meget forbrug du har på din Mobil eller hvad du betaler for det. Men den smarteste måde at dele ET abonnement på, er med 2 seperate sim kort. De forskellige udbydere har, eller har haft forskellige muligheder for at få 2 sim kort til ET abonnement. TDC HAR Datadeling fra 0 kr ekstra pr måned: Tidligere HAVDE de noget der hed Dobbeltkort og Telenor har haft noget der hed dobbeltSim. Jeg ved ikke hvad Telia har? Hilsen Carsten. |
||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er andre krav til opløsning på en tablet og mobil tlf i forhold til en PC skærm og et TV . Afstanden er for det første en helt anden og ting som feks e-bøger bliver en bedre oplevelse ved højere opløsning .
|
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
sims-m
Bruger Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har købt den omtalte tablet z 4g. Den er på alle måder en lækker sag og helt bestemt de 3000kr værd. Der findes dog ikke ret meget ekstraudstyr, og det der findes skal støves op på nettet. Jeg har selv købt original dock og cover.
Det er langt fra alle teleselskaber der tilbyder dobbelt sim (tablet z bruger MicroSim), men det er heldigvis meget nemt at dele forbindelsen mellem mobil og tablet. |
||
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det betvivler jeg bestemt heller ikke. Men spørg lige dig selv, hvor ofte du sidder med din tablet tættere på, end du gør med din bærbar? Det jeg derimod sagde var, at 1920x1200 er nok. Springet fra min gamle iPad med 1024x768 til min Galaxy Tab med 1280x720 var enormt. Ingen af de to var optimale, men der var stadig milevis forskel. Selvom forskellen også er rigtig stor, da jeg købte min iPad 3, så var springet slet ikke så voldsomt, som tidligere. Derfor er jeg også sikker på, at Xperia Z Tabs opløsning er nok.
|
||
F.Nielsen
Bruger Oprettet: 29-November-2006 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 103 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sony Experia Z tablet har fået en EISA Award for best tablet 2013-2014 og Lyd & Billede har kåret den som årets tablet. Så den må være ok. Men ville du vælge Samsung Note 10.1 edition 2014 pga. den højere opløsning, Lennon? |
||
Ryan
Junior bruger Oprettet: 21-November-2006 Status: Offline Point: 35 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
En EISA Award giver efter min mening ingen garanti for det bedste produkt. Sony Xperia Z tablet er sikkert udmærket, men jeg ville selv gå efter Samsung Note 10.1 edition 2014, hvis prisen ikke er afgørende. Redigeret af Ryan - 13-Oktober-2013 kl. 16:25 |
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg kigger også efter samsung tablet note men tvivlen kommer nu på er kvaliteten ligsom med deres tv den går defekt 2 år +1 dag efter garantien er gået
sonyen er det også plast kabinet eller alu |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |