recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony Xperia Z-tablet - tænder ikke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony Xperia Z-tablet - tænder ikke

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony Xperia Z-tablet - tænder ikke
    Sendt: 08-Maj-2019 kl. 10:24
Jeg havde glemt, at jeg havde denne tablet og fandt den frem fra skuffen. Smed den i oplader og den røde "Jeg oplader"-lampe lyste fint. 

Problemet er nu, at selvom den har været i oplader en hel nat, kan jeg stadig ikke tænde den.

Har I oplevet det samme med Sony tablets? Er der en eller anden reset-mekanisme som evt. vil kunne hjælpe eller tyder det bare på, at den er død? Jeg tror den er ca. 5 år gammel. 
Til top
Peter.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2012
Status: Offline
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.C Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2019 kl. 12:09
Viser den noget i displayet når den lader?

Min Z2 viser et batteri der fyldes op.
En måde at resette den er er at holde Power og volume-ned inde samtidig. Om det virker når den slet ikke starter ved jeg ikke.

Ellers må den nok erklæres død.
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2019 kl. 20:40
Oprindeligt skrevet af Peter.C Peter.C skrev:

Viser den noget i displayet når den lader?

Min Z2 viser et batteri der fyldes op.
En måde at resette den er er at holde Power og volume-ned inde samtidig. Om det virker når den slet ikke starter ved jeg ikke.

Ellers må den nok erklæres død.
Synes jeg har prøvet power/volume tricket uden held. Der er intet på skærmen når den lader op.

Har også ~7" versionen af samme tablet og der ser jeg også batteriet på skærmen når jeg lader. 

Det lyder desværre til, at den må erklæres død. 
Til top
jacobn Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-April-2015
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2019 kl. 21:52
Er det ikke power og volumen op der skal holdes inde i min 10 sekunder for reset?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu