recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonylogy og HDhome run
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonylogy og HDhome run

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
noobz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2012
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noobz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sonylogy og HDhome run
    Sendt: 28-November-2013 kl. 22:16
Hej herinde

Jeg går lidt i tankerne om at investere i en HDhome run - Men så er det store spørgsmål.

Ifg Synos hjemmeside understøtter DS-712 ikke DVB-C (har kun mulighed for Waoo IP og Kabel TV samt Stofa her)

Hvordan vil det kunne spille sammen med en HDHome run ? Vil det går med lidt opsætning eller er det bare no go ?

Grunden til jeg vil have en er for at streame til min ipad, iphone, ps3 (hvis muligt) samt pc/mac
Til top
noobz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2012
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noobz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 20:49
Slet ikke nogen der har dette setup kørende ?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 12:52
Stofa og Waoo har da deres egne APPS så du kan se TV direkte på din padde eller fon uden nogen som helst anden ting end indernetforbindelsen. Det er først når du kommer på desktop/notebook fronten det begynder at gå galt. (taler vi live eller bare optaget tv? - det har jo en rimelig stor indflydelse på din ps3 - for jeg mener ikke der er nogen løsning der kan sende live-tv til en ps3)
Til top
humperdink Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Juli-2004
Sted: Denmark
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér humperdink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2013 kl. 10:18
Du skal kigge på DVBLogic: http://dvblogic.com/en/software/synology-x86-intel/Den kan de ting du efterspørger via app til iOS enheder og DLNA til bl.a. PS3.

Du har brug for DVBLink Server 4.6.0 som du henter fra siden, der er linket til ovenfor og installerer manuelt på din Synology NAS.

Herefter henter du DVBLink TVSource 4.6.0 (Som er den komponent, der taler sammen med din HDHomeRun TV tuner) direkte fra DVBLink konfigurationssiden (http://NAS:39876).

Du får sikkert også behov for en EPG loader (TV Guide) data... overvej DVBLink EPG loader for TimeFor.TV som du også kan installere fra konfigurationsiden. Dette er en betalingsservice, der kræver at du opretter dig som bruger på http://dk.timefor.tv og vælger de kanaler du ønsker EPG data fra.

Du kan hente det hele og prøve det i op til 14 dage gratis (Er lidt i tvivl om at man kan prøve dk.timefor.tv i en gratis periode).
Alt for meget grej at opgradere på.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu