|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() Sendt: 06-Maj-2009 kl. 10:46 |
For dem der er interesseret i at spare penge på el-regningen så kommer der her et godt bud på et tv. Nemlig Sony's KDL-40WE5: Trustedreviews-Sony Bravia KDL-40WE5
|
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
mreiche ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() |
Man kan... eller rettere man kunne i lørdags se dette TV
i Fona Herlev. Samme sted var også Phillips ekstra brede TV at skue, samt Sony W5500 og Panasonic G10. Og den grønne eller hvide :-) variant fra Sony har både pænere finish end Panasonic, og en bedre billedekvalitet (SD) end Phillips'en. Jeg formoder at alle stod med en out- of-the-box billedekvalitet, og jeg tror egentligt at Phillips'en ville i tabe i sammenligning med visning af DRs nettv på min notebook. Personer ligner noget der er taget ud af et computerspil! Panasonic G10 havde en tendens til at flimre "digitalt" i områder, der ellers var flader med ens farve (en gul væg), det gjorde Sony KDL-40WE5 ikke. |
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Der er ingen tvivl om at panasonicen har det bedste billedet og det flimren kan der være mange forklaringer på. Men man skal stole på fona fremsvisningen da de ikke er i nærheden af at være kalibreret. Men ja denne sony viser faktiskt et ok billedet dog vil jeg sige at der ikke er den store forskel fra w5500 serien (har også set dem i fona En sidste grøn nyhed. Men denne gang fra JVC, nemlig deres LT-42DV1 "klappe-tv": Læs anmeldelsen her på Trustedreviews |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Ja man har jo helt glemt jcv som en spiller på markedet, de lavede jo ellers nogle rigtig gode lcd for nogle år siden.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |