|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
edtwodth ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2005 Sted: Herning Status: Offline Point: 740 |
![]() Sendt: 08-April-2008 kl. 16:46 |
Halløjsa
Inden for de sidste dage har jeg bestilt sony kdl-46w3000 (restordre) og sony str-da5300es receiver (vel ankommet). Man skulle tro jeg havde fået købt nok for øjeblikket - det troede jeg i hvert fald selv, men så begyndte det jo at rumle med køb af DMP-BD30 her på forummet ![]() Mit spørgsmål er nu: Skal jeg vente på sony's BDP-S350 (nogen der ved dato/pris) eller skal jeg hoppe på fælleskøbet? Så vidt jeg kan læse mig frem til, så har de nye sony profil 2.0 men det har panasonic ikke? Men har det nogen betydning, ud over lidt lir? Skal siges jeg har en ps3, men den larmer for meget efter min smag ![]() |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() |
Mon ikke der vil være nogle betjeningsmæssige fordele ved at det er Sony det hele? Måske der fås en systemfjernbetjening eller lign.
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Det burde også virke med Panasonic, begge har HDMI CEC...
![]() Har du nogle links til sony'en ha9953? MVH |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
edtwodth ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2005 Sted: Herning Status: Offline Point: 740 |
![]() |
Tak for jeres kommentarer.
Jeg vil nu også mene at begge kan styres af mit nuværende setup på grund af CEC. Jeg har ikke rigtigt noget ud over omtalen her på sitet: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1568&zoneid=5 Det kunne jo være der var kommet nyt siden. Har sendt en mail til sony support, for at høre om de har mere nyt... |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Man kan sige, du skal vente længe på Sony'en. Den ser ud tl først at komme til sommer i usa, så spørgsmålet er om vi ser den herhjemme.
Ud fra de specifikationer, så er der ikke den store forskel, HVIS du vel at mærke har en reciever der kan klare decodningen af de nye lydformater. Men så vidt jeg husker har du købt nu Sony, ik? Og s er der spørgsmålet om prisen, hvad bliver de prissat til herhjemme!?! MVH ![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
![]() |
Ja det er jo lige det med tålmodigheden ![]() Jo jeg har lige fået Sony's store model ind af døren med 6 hdmi indgange og den klarer selvfølgelig alle formater, incl. de nye hd ![]() Må se hvad sony selv siger til lancering og pris. Mit nye tv kdl-46w3000 skulle komme i midten af næste uge, så det er ikke noget der haster ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |