recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony,Samsung eller..... LG???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony,Samsung eller..... LG???

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Flatcurve Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-December-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flatcurve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony,Samsung eller..... LG???
    Sendt: 16-August-2012 kl. 15:25
Hejsa Alle sammen,

Håber i kan hjælpe mig lidt. Syntes selv jeg har godt styr på det med skærme, hz opløsning mv. Men har bruge for lidt hjælp fra nogen med erfaringer med disse 3 skærme:

Den skal bruges som stue alter i 40", og vægten skal være på brugervenlighed, hvilket tv er bedst uanset prisen?

Har i nogen erfaringer med disse, så kom endeligt med dem, på forhånd tak for hjælpen.

Mvh

Redigeret af Flatcurve - 16-August-2012 kl. 15:29
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flatcurve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 19:09
Hej, har virkelig brug for lidt input, håber i kan hjælpe?

Var hurtig forbi en opsætning med 3 fjernsyn, det kørte henholdsvis 100, 200 og 400 hz. Hvor det med 400 hz viste det "bedste" billede. Syntes det virkede meget som salgsgas, og forstår ikke det " hype" der er med hz....

Mvh
Til top
filmtosse Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-April-2005
Point: 158
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmtosse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 22:45
Før i tiden ville jeg helt klart vælge Samsung eller Sony men en af mine venner har lige købt et LG og må sige at jeg er meget overrasket over hvor lækkert det er.

En fordel ved LG er også at det har passiv 3D, hvilket vil sige at brillerne er meget billiger end til de andre kr. 49,- for LG og fra kr. 249,- og op ad for de andre og så kan brillerne fra LG også bruges i biografen.

En anden smart ting ved LG er den ekstra fjernbetjening(Magic Remote) der er med og den er sku smart, man peger på skærmen og føre piletasten rundt med bevægelser lige som med en Wii

Du kan læse meget mere her
http://www.lg.com/dk/tv-audio-video/tv/LG-42LM669T.jsp

Så hvis det var mig der skulle vælge blandt de 3 ville jeg helt klart vælge LG
Vi holder ikke op med at lege, bare fordi vi bliver ældre. Vi bliver ældre, hvis vi stopper med at lege.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flatcurve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2012 kl. 12:37
Super, tusinde tak for indlægget.

Jeg syntes da også Samsungs har lavet en øjen-bæ med det der kamera på toppen, det ser ikke smart ud...... Har ellers også længe hældet meget til samsung, men det er ikke pænt.

Er der nogen med erfaringer med Sony derude????

Mvh

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu