|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SirTofting ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() Sendt: 31-Marts-2010 kl. 15:12 |
Hejsa.
Går og overvejer at købe en MacBook. Ikke en Pro eller Air, bare en ganske normal MacBook. Jeg er en af dem der synes den sorte version er klart den flotteste, men jeg synes ikke, når jeg kigger rundt på nettet, at de er til at få øje på. Heller ikke når jeg går på Apples egen hjemmeside, hvor man kan sammensætte den som man ønsker, kan jeg finde steder, hvor man kan bestille den sorte version.
Har de taget den sorte version af markedet, eller er jeg bare fuldstændig blind???
(Håber faktisk at det bare er mig der er blind
![]() |
|
![]() |
|
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() |
Er det sådan en fætter du søger ?? www.happii.dk/product.aspx?prodid=153643
![]() ![]() |
|
|
|
![]() |
|
SirTofting ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
Ja tak... det er faktisk lige præcis noget i den dur.... bare synd de ikke har den på lager
![]() Men er der nogen der kan forklare, hvorfor man ikke kan bestille den sorte udgave på apples egen hjemmeside???
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
den sorte version er længe udgået. Der findes idag kun en hvid "unibody plastic" udgave ud over alu modellerne. Så den skal købes brugt hvis det er.
|
|
![]() |
|
![]() |
Æv æv.... men tak for informationen
![]() |
|
![]() |
|
MaVa ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 132 |
![]() |
Jeg ved godt det ikke er den mest perfekte løsning, men prøv at tjekke siden her og denne video
Det fungerer faktisk rigtigt godt og har brugt det til at lave min Wii og andre produkter en anden farve. Det er supernemt at montere og lige så nemt at fjerne igen. Det sidder dog rigtigt godt, når det er monteret og er slidstærkt. Kan ikke lige huske om det er på DecalGirl, at man kan bestille cover, hvor man kan få printet eget billede på.
Men de har super mange at vælge imellem, prisen er ok og levering er ganske hurtig.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hehe...ja det var måske en mulighed.... Så kan jeg måske få den til at matche min HTC Tattoo
![]() .... men det bliver måske lige tøset nok at ha matchende mobil og laptop
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |