|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sorenhansi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 20-Januar-2006 kl. 13:29 |
Hej Nogen der kan komme med en forklaring (i bedste fald en løsning) på hvorfor afspilning af videoklip via Windows Media player fører til en sort skærm på det traditionelle fjernsyn? Videoklip vises uden problemer på en evt. tilsluttet pc-skærm eller via remote desktop. Er det en indstilling som skal foretages på grafikkort? Setup: |
|
![]() |
|
1mba ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 653 |
![]() |
Hej... Jeg mener at det er fordi Media Player ikke understøtter det pågældende fil format. Du kan måske få et codec som passer til den??? Har samme problem, men bruger ikke Media Player. Jeg syntes WinAmp er bedre. Link her http://www.winamp.com/ |
|
Venligst Michael / 1mba
Kiss DP-558 Rev.01 200GB 10.10.2006 køre Alternativ FW 1.1.7_Stage2_RF Meget Tilfreds. Lær af andres fejl, for du lever ikke længe nok til, at lave dem allesammen selv. |
|
![]() |
|
Psudo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
Jeg er ikke 100% sikker, men mener at det måske er dit clone signal der er ud af trit. Prøv at højreklikke på playeren og se om der kommer en box med "send til skærm..." og vælg tv. Jeg havde selv engang det problem og mener det løste sig ved at rode lidt med clone og single monitor mode. Evt. opdatere grafikkortet med nyeste driver til win MCE. -Psudo |
|
![]() |
|
sorenhansi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Psudo: Ganske korrekt, det handler om at man i sit clone signal gør tv til primær- og analog skærm til sekunder skærm - så spiller det og den sorte skærm er gone!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |