|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
jimmythetulip ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 03-Februar-2010 kl. 19:52 |
|
Hej
Jeg har det problem at jeg ikke kan se DR HD. Der er sort skærm, men jeg kan læse information om det aktuelle program og der er også lyd. Desuden står der teksten: "ingen video". Jeg har Stofa pakke 1 via AN-TV (antenneforeningen) og har tilsluttet en Zaptor boks til mit TV, da mit TV ikke har indbygget DVB-C Mpeg 4 tuner. Mit TV er et 40" Sony Bravia (LCD) med DVB-T Mpeg 2 tuner. Findes der en løsning på dette problem? |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Du kan jo vente på, at fejlen bliver rettet, da det kunne tyde på at den er udefra kommende.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
pkylle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() |
|
Et 40" Sony Bravia (LCD) med DVB-T Mpeg 2 tuner kan ikke modtage DR HD, der sendes i Mpeg 4.
Kan du modtage andre Mpeg 4 kanaler (DR K, DR Ram. ) via boksen? Hvilken model Sony? - men fejlen er nok som Radiomanden skriver udefra kommende. Redigeret af pkylle - 04-Februar-2010 kl. 00:53 |
||
![]() |
||
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
![]() |
|
Der er blevet rodet godt og grundigt rundt i AN-TV for tiden.
Se samme emne her
|
||
![]() |
||
jimmythetulip ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
Ja jeg kan godt tage DR K, DR RAM, DR update, TV2, etc via Zaptor-boksen.
Det er en: KDL-40S3000 Link til SONY side om modellens tekniske specifikationer: http://www.sony.dk/product/t32-s-series/kdl-40s3000 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |