|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
devito ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-December-2008 Status: Offline Point: 31 |
![]() Sendt: 22-Maj-2009 kl. 21:34 |
Hej jeg har et problem med mit mediecenter. Hvis jeg tænder det før tvet er blevet tændt eller vækker det fra sleep får jeg bare en sort skærm. Håber at der er nogen der kan hjælpe mig.. mvh Devito |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10635 |
![]() |
Jeg havde samme problem med samme bundkort. Løsningen var at opdatere til nyeste Bios. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
devito ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-December-2008 Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Okay tak.. Det vil jeg så prøve..
|
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
devito : Jeg har samme problem - virker det med opdatering af BIOS ? |
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
vacDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
![]() |
Jeg har også samme problem..
Så vil da også lige prøve at opdatere når jeg for net igen. |
|
Samsung LE40A656/676
Samsung HT-X715 Samsung SWA-4000 Samsung MR-00EA1 |
|
![]() |
|
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
jeg har også samme problem og hører også meget gerne om det hjalp? Da jeg spurgte fik jeg svaret, at det er et "Handshake" problem. Efter jeg googlede det valgte jeg at leve med problemet. Men det ville være fedt hvis opdateringen løser det. Hvis jeg forstår det korrekt er det et problem mellem TV og HTPC. Jeg har ingen problemer via RGB-stik. Men HDMI duer ikke. |
|
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Det sker i grafikkort driveren/hardwaren. Det er i de fleste tilfælde nok at minimere Windows 7MC og maksimere det igen...
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10635 |
![]() |
Jeg har jo allerede svaret, at det hjalp. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
vacDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
![]() |
Ja eller slukke og tænde det ;) For har ikke en minimer/maksimer på min fjernbetjening.. hehe |
|
Samsung LE40A656/676
Samsung HT-X715 Samsung SWA-4000 Samsung MR-00EA1 |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Næe...Det har de sikkert ikke.... Jeg bruger dog Girder til alt IR, når Girder opdager at "poweron" bliver sendt til fjernsynet laver den en hurtig minimize maximize af ehshell...Smooth...Men dog håbløst at dette er nødvendigt...Well tog mig 30sekunder at lave den makro... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
hvordan laver en taste-kombination der kan det samme? Jeg har et almindeligt bluetooth tastatur tilkoblet hele tiden. @Flemming: sry, jeg missede bios-opdateringen hjalp. |
|
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |