|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mos-eisley ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 529 |
![]() Sendt: 30-November-2007 kl. 08:37 |
Ja ups, så dan går det.. For 14 dage siden kom der en XBox 360 fra Blockbuster ind af døren, men pga. kun 20 Gb harddisk og den grimme beige farve, røg der sgu lige en Elite ind af døren forleden også....sådan kan det jo gå Så nu leder jeg efter en sort eller sølvgrå remote til den, men kan ikke finde en...nogen der kan hjælpe? Redigeret af mos-eisley - 30-November-2007 kl. 09:06 |
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Logitech laver remotes, der er i sølv/sort. De fungerer også til 360. Måske en mulighed. http://www.logitech.com/index.cfm/remotes/universal_remotes/ &cl=dk,da |
|
![]() |
|
mos-eisley ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 529 |
![]() |
Tak for tippet - jeg har dog set den. Min erfaring med Harmony er desværre ikke god, bla. fik jeg den aldrig til at styre mit Fujitsu-Siemens TV korret. Prisen er også lettere "skræmmende"
![]() |
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
BeeJay ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
![]() |
harman kardons universal remote t30 mener jeg den hedder fungerer super godt, plus så kan du styre hele stuen med den..!!!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |