|
Sort streg i billedet på SonyTV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-August-2017 kl. 16:42 |
Hej jeg har et besynderligt problem, med mit sony KD64X8505
af og til når Ungerne ser Netflix eller konen ser en serie via kodi, kommer der en sort streg i billedet, som kun kan forsvinde ved at jeg genstarter appen, den kommer så igen gangen efter eller gangen efter igen de ser Netflix/Kodi. Jeg har forsøgt følgende uden det forsvandt: Fabriksgendannelse nustilling af opdateringer af appen. ![]() |
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er den der også når der modtages fra antenne.? Hvis ikke, så er det ikke en fejl på TVet. Er der også prøvet med anden extern enhed tilsluttet TVet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
Det er kun ved Kodi og Netflix som er installeret på selve TV'et hverken på mine to atv4 eller Nvidia shileds er der ingen sorte streger
og heller ikke på alm TV signal jeg tror heller ikke det er TV'et men det må være noget software minne forældre og en af mine kammerater har samme tv bare i 55" der er ikke observeret denne streg på jeg kan heller ikke google mig frem til andre med problemet |
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der kan nok ikke gøres andet end at afinstallere de pågældende Apps og hente dem igen, hjælper det så ikke, må der bruges externe enheder. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
En underlig konklusion! Det kan man intet sige noget om, ud fra fejlen... M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |