Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
vesterby
Bruger
Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 147
|
Sendt: 02-Maj-2007 kl. 13:15 |
MortenKBH skrev:
VESTERBY : Håber virkelig du får et nyt PX70 - jeg købte mit PV60 dengang da de åbnede på vesterbrogade , i den tro at TC var åååh så godt.
Meeen jeg tog fejl !!!!!
De vil meget gerne sælge produkterne , men så snart det drejer sig om "fejl" er det fuldkommen passive. Desuden er deres "CREW" uvidende når man stiller spørgsmål - jeg var rystet da ham den ene ikke kunne finde ud af at skifte mellem tv-signal og HDMI-signal.
Lad mig sige det sådan her - næste gang jeg skal købe nyt tv blir det ikke hos TC - vil hellere betro mig til fælleskøb på dette fantastiske forum.
tak
|
Hej Har du selv haft problemer med din skærm ??
|
Vesterby
Samsung UE55F7005
|
 |
MortenKBH
Guld medlem
Oprettet: 06-December-2006
Point: 751
|
Sendt: 02-Maj-2007 kl. 13:26 |
Ja jeg har den summende strømforsyning - har lært at leve med den.
Synes det er for dårligt at lyden er så dominerende - men TC påstår hårdnakkede at det er normalt ( med andre ord får jeg ikke løst mit problem )
Havde det været et tv i 15kilo-klassen ville jeg fortsætte "kampen" 
Bare tanken om at skulle undvære tv'et i så lang tid det nu tager at sende kassen til Polen eller hvor fanden de nu har fundet et godt tilbud henne, gør mig utilpas.
|
Panasonic TX-P50ST50
Panasonic dvd S53
NAD 356 BEE med indbygget DAC
Sonos Connect
B&W DM685
|
 |
vesterby
Bruger
|
Sendt: 02-Maj-2007 kl. 13:30 |
MortenKBH skrev:
Ja jeg har den summende strømforsyning - har lært at leve med den.
Synes det er for dårligt at lyden er så dominerende - men TC påstår hårdnakkede at det er normalt ( med andre ord får jeg ikke løst mit problem )
Havde det været et tv i 15kilo-klassen ville jeg fortsætte "kampen" 
Bare tanken om at skulle undvære tv'et i så lang tid det nu tager at sende kassen til Polen eller hvor fanden de nu har fundet et godt tilbud henne, gør mig utilpas.
|
Ja det har du ret i. Jeg kan nu heller ikke forstå at det skal tage næsten 6 uger for en rep.
|
Vesterby
Samsung UE55F7005
|
 |
MortenKBH
Guld medlem
Oprettet: 06-December-2006
Point: 751
|
Sendt: 02-Maj-2007 kl. 13:41 |
Det er groteskt at det tager så lang tid - men jeg har på fornemmelsen det er mange elektronik-forhandleres måde at håndtere kunderne på.
Det må da være rart som sælger at man ved servicen er i top hvis kunden er uheldig eller lidt "besværlig"
Samtidig vil det med garanti give god omtale(flere kunder) 
Men mange vælger at slå hårdt på prisen - og ingen service 
|
Panasonic TX-P50ST50
Panasonic dvd S53
NAD 356 BEE med indbygget DAC
Sonos Connect
B&W DM685
|
 |
Ullum
Guld medlem
Oprettet: 06-Juli-2006
Point: 1004
|
Sendt: 02-Maj-2007 kl. 13:47 |
Jeg kan se at det nok vil være en god ide at noterer serie nr. ned inden man sender sin skærm til rep.
Ellers risikere man åbenbart at få en anden skærm retur 
Jeg er simpelhen lamslået over TC´s behandling af denne sag - nu må de fandme se at stramme op.
|
 |
cnn3
Guld medlem
Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
|
Sendt: 02-Maj-2007 kl. 13:55 |
Ullum skrev:
Jeg kan se at det nok vil være en god ide at noterer serie nr. ned inden man sender sin skærm til rep.
Jeg er simpelhen lamslået over TC´s behandling af denne sag - nu må de fandme se at stramme op. |
Hvor står det at man får en anden skærm retur?
|
mvh Christian
|
 |
Ullum
Guld medlem
|
Sendt: 02-Maj-2007 kl. 14:03 |
cnn3 skrev:
Ullum skrev:
Jeg er simpelhen lamslået over TC´s behandling af denne sag - nu må de fandme se at stramme op.
| Hvor står det at man får en anden skærm retur? |
Se side 2
"
Skærmen er købt 17/12-06 og den er til reperation, den skulle være et sted i Tyskland, men jeg fik igår fortalt af hos Tc at jeg ikke kunne være sikker på at få den samme skærm (min originale med mit serienr) tilbage igen Det kunne de ikke rigtigt administrerer
__________________ Vesterby Panasonic TH-37PV60 "
|
 |
ZackGem
Guld medlem
Oprettet: 23-Marts-2006
Point: 842
|
Sendt: 02-Maj-2007 kl. 14:05 |
Men hvad er problemet med at det er parraleli,porteret?
Jeg købte selv en 42" PV60 i april måned sidste år. Altså første fælleskøb af PV60. Disse var så vidt jeg ved også parralelimporteret.
Den gik i stykker efter 2 måneder. Men her kom Panasonic-centeret (efter aftale med TC) blot og hentede skærmen, og 3 uger senere fik jeg den tilbage. Den blev lavet i odense.
Det bør vel ikke være anderledes med de efterfølgende solgte skærme som er parralelimporteret?
|
 |
vesterby
Bruger
|
Sendt: 02-Maj-2007 kl. 14:11 |
ZackGem skrev:
Jeg købte selv en 42" PV60 i april måned sidste år. Altså første fælleskøb af PV60. Disse var så vidt jeg ved også parralelimporteret.
Den gik i stykker efter 2 måneder. Men her kom Panasonic-centeret (efter aftale med TC) blot og hentede skærmen, og 3 uger senere fik jeg den tilbage. Den blev lavet i odense.
Det bør vel ikke være anderledes med de efterfølgende solgte skærme som er parralelimporteret?
|
Hej Så må du have fået særbehandling. Jeg bøvler med at slæbe pakker frem og tilbage fra posthuset og min er til rep et eller andet sted syd for grænsen men jeg får da sendt en pakkelabel når jeg skal returnerer TC's udstillings model. Men jeg skal bare lige selv bøvle med at få den fragtet fra hjemmet til posthuset. Det er faktisk en ret stor pakke
Overvejer at køre til århus med den selv og afleverer den i butikken, gad vide hvornår de har aller mes travlt
|
Vesterby
Samsung UE55F7005
|
 |
Ullum
Guld medlem
|
Sendt: 02-Maj-2007 kl. 14:23 |
vesterby skrev:
ZackGem skrev:
|
Hej Så må du have fået særbehandling. Jeg bøvler med at slæbe pakker frem og tilbage fra posthuset og min er til rep et eller andet sted syd for grænsen men jeg får da sendt en pakkelabel når jeg skal returnerer TC's udstillings model. Men jeg skal bare lige selv bøvle med at få den fragtet fra hjemmet til posthuset. Det er faktisk en ret stor pakke
Overvejer at køre til århus med den selv og afleverer den i butikken, gad vide hvornår de har aller mes travlt
|
Kan fragtmanden ikke bare tage den med når han aflevere dit gamle tv ???
|
 |
vesterby
Bruger
|
Sendt: 02-Maj-2007 kl. 14:24 |
Det er ikke en fragt mand , men post danmark
|