Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Sandal
Guld medlem
Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2585
|
Sendt: 02-Maj-2007 kl. 14:33 |
Post Danmark befordre ikke privatpakker over 20 kg.
Redigeret af Sandal - 02-Maj-2007 kl. 14:39
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
 |
Ullum
Guld medlem
Oprettet: 06-Juli-2006
Point: 1004
|
Sendt: 02-Maj-2007 kl. 14:47 |
Sandal skrev:
Post Danmark befordre ikke privatpakker over 20 kg. |
Hvorfor skal han så slæbe den ned på posthuset 
|
 |
Sandal
Guld medlem
Oprettet: 19-November-2006
Point: 2585
|
Sendt: 02-Maj-2007 kl. 14:50 |
Ullum skrev:
Sandal skrev:
Hvorfor skal han så slæbe den ned på posthuset 
|
Vil tro det er fordi han har fået en pakkelabel af TC og pakken derfor skal sendes som erhvervspakke.
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
 |
Pioneer540
Super bruger
Oprettet: 02-Juni-2006
Point: 270
|
Sendt: 02-Maj-2007 kl. 14:50 |
Sandal skrev:
Hvis TC udleverer et returfragtbrev er det nok en erhvervspakke!
Så burde TC kunne foranledige at posten afhenter den 
Redigeret af Pioneer540 - 02-Maj-2007 kl. 14:51
|
 |
Ullum
Guld medlem
|
Sendt: 02-Maj-2007 kl. 14:51 |
Pioneer540 skrev:
Sandal skrev:
|
Jamen så kan han vel lige så godt aflevere den til pakkeposten.
|
 |
vesterby
Bruger
Oprettet: 01-Marts-2006
Point: 147
|
Sendt: 02-Maj-2007 kl. 15:06 |
Hej Nu står jeg jo ikke ligefrem derhjemme og venter på at post dk har tænkt sig at møde op. Og man kan ikke aftale en tid med dem
desuden tror jeg ikke at de tager pakker med retur
|
Vesterby
Samsung UE55F7005
|
 |
cnn3
Guld medlem
Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
|
Sendt: 02-Maj-2007 kl. 15:14 |
Ullum skrev:
cnn3 skrev:
Ullum skrev:
Jeg kan se at det nok vil være en god ide at noterer serie nr. ned inden man sender sin skærm til rep.
Ellers risikere man åbenbart at få en anden skærm retur 
Jeg er simpelhen lamslået over TC´s behandling af denne sag - nu må de fandme se at stramme op.
| Hvor står det at man får en anden skærm retur? |
Se side 2
"
Skærmen er købt 17/12-06 og den er til reperation, den skulle være et sted i Tyskland, men jeg fik igår fortalt af hos Tc at jeg ikke kunne være sikker på at få den samme skærm (min originale med mit serienr) tilbage igen Det kunne de ikke rigtigt administrerer
__________________ Vesterby Panasonic TH-37PV60 "
|
Jo, men hvis du går lidt længere op på side 2, så skriver samme person:
vesterby skrev:
Her er lige et kort resume af forløbet indtil nu
Jeg ringede til TC for at høre hvordan det gik med min skærm? Det kunne de ikke lige svare på, men tilbød mig at låne en anden skærm indtil min kom tilbage fra tyskland. Fint nok, det aftalte vi så. En time efter ringede TC til mig og fortalte at de havde en ny skærm som de ville sende til mig, den havde bare været pakket ud ude hos en kunde, og kan derfor ikke sælges som ny. Den kunne jeg så bare beholde også glemme alt om den jeg havde til rep. Skærmen kom og jeg kiggede lidt på den, undrede mig dog lidt over at en næsten ny skærm manglede kabel holde, propper til væg beslag og indpakning ! Jeg kontaktede TC og det viser sig at de var ”kommet til at sende” den skærm de har haft i udstillingen.
Da jeg så spørger til om jeg ikke kan få min egen skærm tilbage fra rep. Lyder det som om det ikke kan lade sig gøre. De vil nu se om de har en anden ”næsten ny” skærm jeg kan få!
Mit? er så Hvad kan jeg egentligt forlange, For nu stoler jeg ikke på at de sender en skærm der er ok, de finder nok bare en der har stået og samlet støv i et hjørne.
Kan jeg forlange købet hævet ,at de skal sende min originale skærm eller en helt ny?
|
Så han har vel indgået en eller anden aftale om et lånetv, som han evt. kan beholde.
På side 3 skriver han så:
vesterby skrev:
Har lige snakket med hos TC og han vil undersøge hvad status er på min skærm som er til reperation i Tyskland, om den er død eller levende. Og hvis den er blevet lavet får jeg den tilbage. Så nu får vi at se hvor længe det kan vare ! Før de melder tilbage
|
Det kan jeg da kun tolke som han får sin egen skærm retur...
På side 4 så:
vesterby skrev:
Breaking News Jeg har hørt fra TC via mail Citat
Hej
Jeg har prøvet at få fat i dig et par gange, men det er ikke lykkedes mig, så i stedet får du en mail;
Jeg har mailet med værkstedet og dit TV er ankommet dernede og står i kø til reparation. Umiddelbart skulle de gerne være igang med dit TV i løbet af denne uge. Jeg vil selvfølgelig vende tlibage til dig, så snart der er nyt i sagen. Forhåbentlig vil du snart være i stand til at skifte låne TV'et ud med dit eget...
Mvh. 
|
Hvorfor mener du lige, at man skulle få et andet TV retur?
Ellers er det da godt nok en rodet historie fra TC's side...
|
mvh Christian
|
 |
Ullum
Guld medlem
|
Sendt: 02-Maj-2007 kl. 15:18 |
Hej cnn3
Det tror jeg (håber jeg) da heller ikke, men den 1. melding som han fik fra TC peger jo i den retning. Hvis man har serie nummeret kan man i det mindste tjekke det.
|
 |
cnn3
Guld medlem
Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
|
Sendt: 02-Maj-2007 kl. 15:25 |
@ullum
Hvis det var mig, ville jeg også checke serienummeret, for det tyder da på at reklamationen ikke har kørt efter en snor.....
|
mvh Christian
|
 |
Pioneer540
Super bruger
Oprettet: 02-Juni-2006
Point: 270
|
Sendt: 02-Maj-2007 kl. 15:38 |
Ullum skrev:
Pioneer540 skrev:
Sandal skrev:
|
Jamen så kan han vel lige så godt aflevere den til pakkeposten.
|
Der er nye regler på vej så posten kun tager returpakker hvis de er bestilt til det af virksomheden. Nogle postbude er dog stadig villige til at tage returpakker med men risikoen er at de henviser til at virksomheden skal bestille afhentning!
|
 |
vesterby
Bruger
Oprettet: 01-Marts-2006
Point: 147
|
Sendt: 03-Maj-2007 kl. 08:39 |
@CNN3 Status er lige nu at jeg får min egen skærm retur fra rep, det var hvad TC meldte ud pr mail d 30/4-2007. I den mail står der at de umiddelbart gerne skulle gå igang med at lave den i denne uge. Hvad umiddelbart så lige betyder, aner jeg ikke. Men jeg syntes at en rep burde kunne klares på kortere tid end 6 uger! For jeg regner ikke med at jeg får min skærm i denne uge. Har rykket TC atter engang for at få en udmeldning ang hvad f... der bliver lavet ved skærmen og præcis hvornår jeg modtager den. Så jeg evt kan være hjemme for at modtage pakken !
|
Vesterby
Samsung UE55F7005
|
 |