|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
![]() |
Ja, den er noget tricky.. Men ellers tak for hjælpen
![]() |
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|
![]() |
|
Shovel79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Så forstår jeg ikke helt hvad du mener
![]() |
|
![]() |
|
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
![]() |
Ved ikke hvordan jeg ellers lige skal forklare det.. Det billedet jeg uploade, kan du se at jeg prøver at flytte Wordfilen over til højre til Notesfilen, men dette kan jeg bare ikke.. Jeg får ikke muligheden..
|
|
|
|
![]() |
|
Shovel79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
hmm... prøv sortering efter type..... måske
|
|
![]() |
|
![]() |
Nope.. Er sikker på jeg kunne her den anden dag.. Meget mærkeligt..!
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvad står dine mappeindstillinger til? Så kan jeg da prøve det.. Men det er måske det du har skrevet allerede?
|
|
|
|
![]() |
|
Guyver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 240 |
![]() |
I mappen med alle filerne, højreklik i et tomt område.
(mit vista er på engelsk, så brug oversætteren inde i din knold) ;) Vælg: View > fjern hak ved auto arrange > wolla, nu kan du tosse rundt med dine filer. edit: og sæt hak ved allign to grid. Der vil stadig ikke komme et "I" (forstod godt hvad du mente der), men filerne vil flytte sig, når du smider en fil imellem dem. Mere kan jeg ikke lige komme på ;) editedit: Ah glem hvad jeg sagde. Da jeg gik tilbage til standard indstillinger, så kunne jeg godt få "I" frem mellem filerne. Well, håber det lykkes for dig :-) Redigeret af Guyver - 10-Januar-2011 kl. 20:45 |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for guiden, men der er ikke noget med "arrangere bla bla" at trykke på.. Tror det er ændret i Win7..
|
|
|
|
![]() |
|
johnlc ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
Kan du ikke prøve at se om det er det her du er ude efter ?
http://www.sevenforums.com/tutorials/92758-windows-explorer-auto-arrange-disable.html |
|
![]() |
|
![]() |
Jo, der er vist noget med det.. Bare utroligt hvis man skal hente nogle filer ned før den gider makke ret..
Men jeg tror bare jeg prøver at reinstallerer Windows, da jeg samtidig vil ændre de nuværende partitioner..
|
|
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
Det hack der tidl. er nævnt, vil nok hjælpe.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19834 |
![]() |
De computere jeg er kommet til der ike har atuo arrange har jeg alle slet det til på, for jeg finder det utroligt irreterende at filerne kan ligge hulter til bulter. Sådan har 95 % af andre brugere det nok også og dermed er det ganske naturligt for mig at man ikke kan lave "roderi". Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |