recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sortering af kanaler på Samsung tv på pc?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sortering af kanaler på Samsung tv på pc?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thg3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-August-2007
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thg3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sortering af kanaler på Samsung tv på pc?
    Sendt: 18-Januar-2014 kl. 10:11
Jeg har prøvet forskellige programmer til pc'en til nemt at sortere kanalerne og derefter indlæse det på tv'et, men med store problemer!

Har kun fundet et program som også kan ændre kanaltitlerne (Samsung Channel Editor 0.11)!

Når jeg så har lagt min foretrukne program rækkefølge, ændret de navne som jeg ønsker og slettet de mange kanaler jeg alligevel ikke kan tage, gemmer jeg listen på USB-sticken og indlæser det i Samsung tv'et igen!

Umiddelbart efter virker det også fint, men ca. 1 min. efter kommer alle de slettede kanaler frem i listen igen og de kanaler hvor jeg har ændret navn skifter navn til det oprindelige igen. Udelukkende min valgte program rækkefølge bibeholdes!

Har prøvet både på en Samsung 2012 og 2013 model, med samme resultat!

Hvad har I andre af erfaringer/råd - undrer mig også over at Samsung ikke har lavet et officielt pc program til dette, når nu muligheden er der på tvet?
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2014 kl. 11:19
Samsung har et officielt program til det, men det er ikke specielt godt. Jeg har brugt det her uden problemer:

Til top
Flomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Oktober-2013
Sted: Sønderjylland
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2014 kl. 12:21
Til top
thg3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-August-2007
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thg3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2014 kl. 22:53
Men er der nogle af disse der kan ændre kanal navnet?
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2014 kl. 00:12
Oprindeligt skrevet af thg3 thg3 skrev:

Men er der nogle af disse der kan ændre kanal navnet?

Programmet kan, men det er ikke sikkert at dit TV understøtter ændring af kanalnavn.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2014 kl. 11:29
Tror du skal kigge i at slå automatisk opdatering af kanaler fra før du læser dem ind.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu