|
Sortering af kanaler på Samsung tv på pc? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thg3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-August-2007 Status: Offline Point: 74 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Januar-2014 kl. 10:11 |
Jeg har prøvet forskellige programmer til pc'en til nemt at sortere kanalerne og derefter indlæse det på tv'et, men med store problemer!
Har kun fundet et program som også kan ændre kanaltitlerne (Samsung Channel Editor 0.11)! Når jeg så har lagt min foretrukne program rækkefølge, ændret de navne som jeg ønsker og slettet de mange kanaler jeg alligevel ikke kan tage, gemmer jeg listen på USB-sticken og indlæser det i Samsung tv'et igen! Umiddelbart efter virker det også fint, men ca. 1 min. efter kommer alle de slettede kanaler frem i listen igen og de kanaler hvor jeg har ændret navn skifter navn til det oprindelige igen. Udelukkende min valgte program rækkefølge bibeholdes! Har prøvet både på en Samsung 2012 og 2013 model, med samme resultat! Hvad har I andre af erfaringer/råd - undrer mig også over at Samsung ikke har lavet et officielt pc program til dette, når nu muligheden er der på tvet? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samsung har et officielt program til det, men det er ikke specielt godt. Jeg har brugt det her uden problemer:
|
|
![]() |
|
Flomsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Oktober-2013 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 112 |
Du kan også prøve http://wiki.samygo.tv/index.php5/SamyGO_ChanEdit_-_Chanel_Editor
|
|
![]() |
|
thg3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-August-2007 Status: Offline Point: 74 |
Men er der nogle af disse der kan ændre kanal navnet?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Programmet kan, men det er ikke sikkert at dit TV understøtter ændring af kanalnavn.
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Tror du skal kigge i at slå automatisk opdatering af kanaler fra før du læser dem ind.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |