|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MLS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
![]() Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 14:07 |
Hvilke muligheder er der for at sortere optagelser i Windows Media Center?
I bekræftende fald er det selvfølgelig også interessant at kunne styre nye optagelser direkte ind i valgte mapper. /ML
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
Tja, jeg regnede med at mymovies var svaret men det er ikke lykkedes for mig at få det til at køre uden 100% manuel sortering :-( Så jeg lytter med her.
BS |
|
![]() |
|
KL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 299 |
![]() |
Når i vælger Optaget TV, Trykker op-højre-ned (Vælger titel og ikke optagelsesdato) sorterer MC selv i mapper efter titel.
Desw
/KL
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
BS
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
MLS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
![]() |
Jeg forstår vist ikke tastesekvensen.
Hvis det bare handler om at få vist optagelserne i alfabetisk rækkefølge, så har jeg ikke opnået det, jeg gerne vil. Dit bud med prøveversionen af en applikation, BS, ligner noget af det rigtige. Fortæl om dine erfaringer, hvis du går i lag med afprøvningen! /ML
|
|
![]() |
|
RasmusR ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2011 Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Hurtigt blev jeg sulten på "Commercial break viewer", som sammen med "Show Analyzer" skulle kunne markere reklameblokke med rødt på tidslinjen. Dette kunne jeg ikke få til at virke.
Til gengæld var "Show Analyzer" ikke til at stoppe - den knoklede løs med at analysere alle mine optagelser, og der kom også en masse XML-filer ud af det. Der var dog intet rødt at se på tidslinjen.
Nogen der har fået dette til at virke?
/Rasmus
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |