recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sortering af optagelser i Windows Media Center?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSortering af optagelser i Windows Media Center?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MLS Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 126
Direkte link til dette indlæg Emne: Sortering af optagelser i Windows Media Center?
    Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 14:07
Hvilke muligheder er der for at sortere optagelser i Windows Media Center?

Når man efterhånden har et større antal, er det meget ubekvemt, at alle optræder i en flad struktur "ved siden af hinanden". Det ville være fint med en organisering i mapper ligesom i filsystemet. Systemet gør det jo selv for serier, men findes der en mere generel brugerstyring? Hvad kan lade sig gøre?
I bekræftende fald er det selvfølgelig også interessant at kunne styre nye optagelser direkte ind i valgte mapper.

/ML
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 15:44
Tja, jeg regnede med at mymovies var svaret men det er ikke lykkedes for mig at få det til at køre uden 100% manuel sortering :-( Så jeg lytter med her.

BS
Til top
KL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 299
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 17:42
Når i vælger Optaget TV, Trykker op-højre-ned (Vælger titel og ikke optagelsesdato) sorterer MC selv i mapper efter titel.

Desw

/KL
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 17:53
Oprindeligt skrevet af KL KL skrev:

Når i vælger Optaget TV, Trykker op-højre-ned (Vælger titel og ikke optagelsesdato) sorterer MC selv i mapper efter titel.

Desw

/KL
Havde nu håbet på noget lidt mere elegant :-)

BS
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 17:58
Jeg kiggede lige forbi http://www.recordedtvhd.com/ Måske skulle man prøve de 30 dage?

BS
Til top
MLS Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 126
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 18:17
Jeg forstår vist ikke tastesekvensen.
Hvis det bare handler om at få vist optagelserne i alfabetisk rækkefølge, så har jeg ikke opnået det, jeg gerne vil.

Dit bud med prøveversionen af en applikation, BS, ligner noget af det rigtige. Fortæl om dine erfaringer, hvis du går i lag med afprøvningen!

/ML
Til top
RasmusR Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-Februar-2011
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2011 kl. 08:07
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

Jeg kiggede lige forbi http://www.recordedtvhd.com/ Måske skulle man prøve de 30 dage?

BS
Prøvede lige "Recorded TV HD" i går, og det ser umiddelbart ret godt ud.

Hurtigt blev jeg sulten på "Commercial break viewer", som sammen med "Show Analyzer" skulle kunne markere reklameblokke med rødt på tidslinjen. Dette kunne jeg ikke få til at virke.

Til gengæld var "Show Analyzer" ikke til at stoppe - den knoklede løs med at analysere alle mine optagelser, og der kom også en masse XML-filer ud af det. Der var dog intet rødt at se på tidslinjen.

Nogen der har fået dette til at virke?

/Rasmus
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu