|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
clear ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() Sendt: 10-Juni-2009 kl. 22:50 |
Det der neoPDP som 42G10 har; Betyder det at den er mere sort når det skal være sort, for jeg er ikke så imponeret af sortniveauet på 42X10... Er der en betydelig forskel på de to? ...og er der forskel i lyden på de to TV? Redigeret af clear - 10-Juni-2009 kl. 22:53 |
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
du kan prøve af læse anmelse på http://www.flatpanels.dk der skriver de i X10 anmelsen af G10 har et lidt beder sort
Redigeret af tobiasl - 10-Juni-2009 kl. 23:22 |
|
![]() |
|
clear ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() |
tusind mange tak for linket. Ja sortniveauet er lidt bedre på 42G10, og lyden ser også ud til at være bedre, men stadig ikke god står der. Jeg skal vist rundt og kigge lidt i butikkerne |
|
![]() |
|
RogueAgent ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2009 Status: Offline Point: 859 |
![]() |
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
har ikke set en x10, men har set en g10 og den havde langt bedre shadow detail i det sorte end min tidligere px80 og det er en rigtig vigtig ting.
Jo mere tynd en skærm er, jo dårligere lyd. En samsung 855 på 2,9 har jo en dårlig lyd. Men mange har et stereo eller sr system alligevel til film. Det har jeg haft i 8 år, også inden dvd have jeg stereo forstærker til min VHS maskine. Den skærm jeg har nu har ingen højtaler indbygget, men har en forstærker indbygget og dertil har jeg 2 små sat højtaler og de lyder rigtig fint til serier og tv avisen. Men til film hedder det sr system. Men bare to gode højtaler og en stereo forstærker kan gør underværker ved film. et lille pc 2.1 sæt til 300-400 kr. er jo noget bedre end de indbyggede højtaler Redigeret af xcardman - 11-Juni-2009 kl. 12:58 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |