recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - sortniveu på lg42pq2000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketsortniveu på lg42pq2000

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
musikkman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 174
Direkte link til dette indlæg Emne: sortniveu på lg42pq2000
    Sendt: 30-Maj-2009 kl. 00:33
Jeg har lige købt et Lg42pq2000 til mit soveværelse... det undre mig bare at når jeg tænder det er det som om at sortniveuet er meget lyst og dårligt... men efter et stykke tid skifter billedet til pænt sort... -og inde i menuen for billedet er der et punkt som hedder sortniveu, og den står på auto... men punktet er gråt og jeg kan ikke få lov at skifte på denne indstilling... jeg ville nu gerne have at sortniveuet var slået til hele tiden....
er der nogle som ved om dette kan lade sig gøre og hvorfor mon de har lavet denne indstilling....?
Til top
Hugoianer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-Maj-2009
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2009 kl. 22:23
Hmm har da ikke et sortniveau punkt på mit, hvor skulle det være helt nøjagtigt ?  Skal sige at jeg har et pænt sort billede.
Til top
truehorses Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-April-2009
Point: 107
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2009 kl. 22:47
Lyder underligt....
truehorses
LG50PS7000
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2009 kl. 20:24
Ah, har lige kigget det hele igennem, det er jo under Avanceret Betjening du er, kiggede bare i menuen, min er også fadet samt feltet farve område, enten er det noget der kun er aktivt ved en bestemt indstilling som når man sætter lyden op, eller også er det fordi denne menu også er til et par større modeller. Har du nærlæst DVD manualen  kan ikke lige huske hvor jeg har lagt min ;-)
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2009 kl. 16:31

Står på side 76 i manualen i hvilke tilstande det kan bruges.

Har du sat gamme til f.eks mellem eller høj ? det øger det mørke i billedet lige som den dynamiske kontrast men burde være rimeligt ok i standard indstillingen, prøg at klik gendan fabriksstandard.

Huskede du at fravælge showroom/butik da du satte tv'et til ? for ellers laver den jo en speciel butiksindstilling som ikke bør bruges hjemme

Redigeret af Hugoianer - 13-Juni-2009 kl. 16:31
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu