|
SOS Bio |
Besvar ![]() |
Side <1 13141516> |
Forfatter | |
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1023 |
Kikse - Fiske....mener nu han sagde kikse, men kan da have hørt forkert.....
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
De kaldes også kiks, men hvorfor skulle de være end dyvler ?
|
|
![]() |
|
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1023 |
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Maskinen der fræser ud til fisken/kiksen har et fast land, som gør at det bliver 100 % præcist. Altså ikke noget med at måle 9 mm ind for at finde midten af den ene plade, og så 9 mm fra enden af den anden. Der betyder 1/2 mm rigtig meget. Plus at de side-vejs, har 1 mm eller 2 at gøre godt med, da udfræsningen den vej, er lidt større en fisken. Altså en nemmere, og mere præcis måde at gøre det på. Men ikke alle har en sådan maskine, og er man præcis med målene, KAN det blive lige så godt med dyvler. Der kan man evt bruge en dyvel markør, som er en lille "prop" der sænkes ned i det ene hul. For enden af "proppen" er en lille spids, (naturligvis centeret) som så med et lille dask (på det andet emne, når den placeres hvor den skal), mærker af hvor man skal bore ud til dyvlen. De fås i "alle" størrelser, og fungerer rigtig godt. Rasmus |
|
![]() |
|
Så fik jeg lavet en model af den 3 delte version.
Forfra ![]() Bagfra ![]() Oppefra ![]() |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Skulle du ikke se at få det bygget ?
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Eller lige overveje dybden en gang til. Det er jo stadigvæk et enormt møbel, selvom det er delt i tre
![]() |
|
![]() |
|
michael79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
hm om det dyvler eller kikse. det handler om at få så stor en lim flade som muligt. kikse kan meget ment holde til det. han skal lave og det er let at bruge.
mvh tømrersvend.
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Ja det vil jeg også mene. Byg du roligt så dybt som du ønsker. Jeg kunne godt have brugt et par centimeter mere i mit, efter jeg fik købt min monster receiver.
![]() |
|
![]() |
|
Ved godt at det er stort ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Jo jo - Rom blev jo ikke bygget på en dag ![]() Desuden har min kæreste og jeg en aftale med en præst, noget vand og lidt andet, her den 29.9. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 13141516> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |