|
SOS Bio |
Besvar ![]() |
Side <1 141516 |
Forfatter | |||
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1023 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
70 cm dybt er nok lidt rigeligt men så bliver der plads til strømskinner og kabelbakke inde i møblet. Lige nu ligger der mange ledninger og roder bag mit møbel og det ligner lort.... |
|||
![]() |
|||
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
||
Ja hellere et par cm i overskud end underskud
![]() |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Redigeret af Kampus - 09-September-2012 kl. 13:21 |
|||
![]() |
|||
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
||
Ja, for mig er der heller ikke noget mere irriterende ved et ellers flot setup, end når man kan se en rode bunke af kabler forsøgt halv skjult. Det ødelægger det hele syns jeg. 70 er også liiiige rigeligt måske ja, men helt sikkert hellere 5 for meget, end 5 for lidt. ![]() Redigeret af fausing - 09-September-2012 kl. 16:11 |
|||
![]() |
|||
larsvj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: DK-2830 Status: Offline Point: 431 |
||
Jeg har da en rullevogn (Vovhund) med den kan du køre rundt med møblet... ![]() Redigeret af larsvj - 25-September-2012 kl. 23:50 |
|||
* Sony KDL-46WE5W * OPPO BDP-83SE * YouSee Boxe * Yamaha RX-A1010 *
* Center: D A T HjemmeFusk * Front: Beolab 3 * Bag: JBL One * |
|||
![]() |
|||
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1023 |
||
Det er vist tid til en lille opdatering....
Har haft en Creek Evolution 5350 på besøg i ½ år, den spillede rigtig godt men jeg fik den aldrig til at virke sammen med min Harmony remote, så den blev solgt igen. Lidt ærgeligt for jeg har sådan set godt tilfreds med dens lyd.
Stod på et tidspunkt og manglede en Sones ZP90 til soveværelset og faldt over en Sonos Cullen modificeret til lidt mere end en ny standard. Lavede kun en ret hurtig sammenligning af dem, men må indrømme at jeg var lidt overrasket over hvor stor forskel der var. Kan ikke lige huske helt præcist hvilke det var, er over ½ år siden.
Har desuden købt mig en TagMclaren 7:700 effektforstærker på 7*100W eller 2*150W + 3*100W. Har kun haft den tilsluttet kort, da jeg ikke har plads i mit møbel til den og kort efter køb blev ramt af nogle problemer med mit ene øre....alt lyder temmelig underligt lige for tiden. Har købt 6 stk Dreamcaster RCA til at forbinde den til receiver.
Mine planer for at bygge mit eget rack er gået temmelig meget i stå....
|
|||
![]() |
|||
||
Så er jeg ved at være i mål med at få projektor sat op
![]() Har været lidt af en kamp at finde ud af det hele....troldtektloft er ikke det bedste materiale at sætte tunge ting op i....løst med at finde hvor der er spær og skrue lærred op der. Projektor kommer til at stå på en hylde. Så nu mangler jeg et HDMI kabel på 7m, FUGA HDMI kontakter, 3 stk 0.5/1m HDMI og en HDMI splitter. Har "kun" brugt 6-7 timer på at få et kabel igennem mit trækrør fra anlæg til projektor....skod elektriker der har lavet det rør ! Ville gerne have dette HDMI kabel da jeg så kunne montere stik efter det er trukket gennem røret, men det fås vist ikke i 7m. http://www.av-connection.dk/?PGr=576 Nogen der ved det ? HDMI splitter - nogen der kan anbefale en ?
Redigeret af SosFarum - 21-April-2015 kl. 21:32 |
|||
![]() |
|||
||
Efter mange års tjeneste døde min Onkyo 875 for et par måneder siden.....
Efter lang tids søgning har jeg købt en Rotel RSP-1576 MKII :) Glæder mig helt vildt til at den kommer hjem
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 141516 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |