|
Sound & Vision |
Besvar ![]() |
Side <1 12131415> |
Forfatter | ||||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Ja, hellere bruge pengene på at opgradere den interne PSU fremfor et forbindelseskabel..
|
||||
![]() |
||||
MMJ,75 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: V, Roskile Status: Offline Point: 828 |
|||
Jeg har lånet denne her artikel du buret læse i gennem. ![]() Og ps jeg gav kun 200kr få det. http://www.hifi4all.dk/content/templates/anmeldelser.asp?articleid=830&zoneid=3 Redigeret af MMJ,75 - 02-December-2013 kl. 23:32 |
||||
Yamaha RX-A3020. - Panasonic TX-P55VT30. - DMP-BDT310. - Soavo-1 Piano Black. - Vienna Waltz Grand. - Energy Veritas 2.0Ci. - Monolith-DF+. - Infinity Cascade 15. - TANNOY REFERENCE. - Squeezebox T.
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Det er ligemeget, bedre kabler er woodoo og spild af penge når de medleverede tynde lakridser gør det lige så godt.
|
||||
![]() |
||||
MMJ,75 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: V, Roskile Status: Offline Point: 828 |
|||
Og hvilken PSU er det du mener? ![]() |
||||
Yamaha RX-A3020. - Panasonic TX-P55VT30. - DMP-BDT310. - Soavo-1 Piano Black. - Vienna Waltz Grand. - Energy Veritas 2.0Ci. - Monolith-DF+. - Infinity Cascade 15. - TANNOY REFERENCE. - Squeezebox T.
|
||||
![]() |
||||
|||
kære frue det er din meningen. og jeg har min. Vi alle høre jo heller ikke enes vel. ![]() Redigeret af MMJ,75 - 03-December-2013 kl. 00:16 |
||||
|
||||
![]() |
||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|||
Enig
![]() |
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
![]() |
||||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
|||
Jeg tror du misforstår Kampus. Men helt ærligt, det er strømkabel vi taler om, ikke signalkabler. Hvad de skriver på Hifi4all.dk rager mig langsomt, jeg giver ikke en meter for deres selvhøjtidlige artikler. Giv mig en saglig/naturteknisk valid begrundelse for hvorfor den 1½ meter strømkabel giver nogen som helst forskel. Du har vel cirka 5-10 meter installationskabel i væggen, så du kan jo nøjes med det samme fra stikkontakt til anlæg. |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Det var faktisk tyk sarkasme ![]() |
||||
![]() |
||||
|||
Som jeg skav. magisk ja jeg ved nu ikke Heldt. Men dog synes jeg at lyden er strammet lidt op, og måske også lidt VAMMER😏. det kan også være mig jeg ved ikke?. Det er ikke ladt tid man kan forklare det. og heller ikke med signalkable?. Nu er vi flyttet til et Heldt nydt kvanter,huset er også Heldt nydt, alle stik er jordstik, og de nyste kabeller er trukket i huset. og om det er beder ved jeg ikke men mit hi-fi giver ikke lyde far sig nå man tænder lys Mer, som det gjorte i det gammel hus. Også syns jeg vis skal komme vider med livet jeg er ordblind men håber at i kan læse det😊 ![]() ![]() ![]() Redigeret af MMJ,75 - 03-December-2013 kl. 12:55 |
||||
|
||||
![]() |
||||
|||
![]() |
||||
|
||||
![]() |
||||
|||
Så kom der et nydt kabel, et QED Reference Optical Digital Cable. Til min Squeezebox Touch. Det gav hul igemmen😎
![]() Også fik jeg også tage mig samen til at få hentet min ps4 i lørdags i El 😈😝 jeg må sku sige en super lækker maskine i forhold til ps3 og xbox360. Redigeret af MMJ,75 - 10-December-2013 kl. 12:07 |
||||
|
||||
![]() |
||||
|||
Aurum Cantus V6F. Ud og ind kom et par Soavo-1 Piano Black😉
![]() Redigeret af MMJ,75 - 27-Marts-2014 kl. 10:41 |
||||
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 12131415> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |