recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sound & Vision
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sound & Vision

Besvar Besvar Side  <1 12131415>
Forfatter
Besked
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 22:09
Ja, hellere bruge pengene på at opgradere den interne PSU fremfor et forbindelseskabel..
Til top
MMJ,75 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: V, Roskile
Point: 828
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MMJ,75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 23:29
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af MMJ,75 MMJ,75 skrev:

Oprindeligt skrevet af Psymon Psymon skrev:

Er det magisk? Tænkte mere hvordan det forbedre strømmen når det nu kommer fra en normal stikkontakt?

Hej psymos.

magisk ja jeg ved nu ikke Heldt. Men dog synes jeg at lyden er strammet lidt op, og måske også lidt VAMMER��. det kan også være mig jeg ved ikke?.

Men det kostet dog ikke så meget.

old da op, hvordan tør du investere i et af de dyre strømkabler, også oven i købet offentliggøre det her på siden.

Du er en tapper mandLOLLOL

PS.: Jeg har nu også sådan et kabel, men en ting du kan være sikker på det er jo, at du har et kabel med hul i gennemLOL

Undskyld mig, men hvad skulle det hjælpe?

Du kan ikke trække mere end 13A ud af en stikkontakt og det kan ethvert standard strømkabel leverer (lovkrav).
Så ja placebo varrmer, men det er jo neto det som det er, varm luft.

Jeg har lånet denne her artikel du buret læse i gennem.    
Og ps jeg gav kun 200kr få det.

http://www.hifi4all.dk/content/templates/anmeldelser.asp?articleid=830&zoneid=3

Redigeret af MMJ,75 - 02-December-2013 kl. 23:32
Yamaha RX-A3020. - Panasonic TX-P55VT30. - DMP-BDT310. - Soavo-1 Piano Black. - Vienna Waltz Grand. - Energy Veritas 2.0Ci. - Monolith-DF+. - Infinity Cascade 15. - TANNOY REFERENCE. - Squeezebox T.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 23:36
Det er ligemeget, bedre kabler er woodoo og spild af penge når de medleverede tynde lakridser gør det lige så godt.
Til top
MMJ,75 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MMJ,75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 23:37
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Ja, hellere bruge pengene på at opgradere den interne PSU fremfor et forbindelseskabel..

Og hvilken PSU er det du mener? .

Yamaha RX-A3020. - Panasonic TX-P55VT30. - DMP-BDT310. - Soavo-1 Piano Black. - Vienna Waltz Grand. - Energy Veritas 2.0Ci. - Monolith-DF+. - Infinity Cascade 15. - TANNOY REFERENCE. - Squeezebox T.
Til top
MMJ,75 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MMJ,75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 23:41
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det er ligemeget, bedre kabler er woodoo og spild af penge når de medleverede tynde lakridser gør det lige så godt.

kære frue det er din meningen. og jeg har min. Vi alle høre jo heller ikke enes vel.

Redigeret af MMJ,75 - 03-December-2013 kl. 00:16
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 08:51

kære frue det er din meningen. og jeg har min. Vi alle høre jo heller ikke enes vel.

EnigSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 09:33

Jeg tror du misforstår Kampus.

Men helt ærligt, det er strømkabel vi taler om, ikke signalkabler.

Hvad de skriver på Hifi4all.dk rager mig langsomt, jeg giver ikke en meter for deres selvhøjtidlige artikler.
Giv mig en saglig/naturteknisk valid begrundelse for hvorfor den 1½ meter strømkabel giver nogen som helst forskel.
Du har vel cirka 5-10 meter installationskabel i væggen, så du kan jo nøjes med det samme fra stikkontakt til anlæg.

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 09:35

Det var faktisk tyk sarkasme Tongue
Til top
MMJ,75 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MMJ,75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 12:49
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Jeg tror du misforstår Kampus.

Men helt ærligt, det er strømkabel vi taler om, ikke signalkabler.

Hvad de skriver på Hifi4all.dk rager mig langsomt, jeg giver ikke en meter for deres selvhøjtidlige artikler.
Giv mig en saglig/naturteknisk valid begrundelse for hvorfor den 1½ meter strømkabel giver nogen som helst forskel.
Du har vel cirka 5-10 meter installationskabel i væggen, så du kan jo nøjes med det samme fra stikkontakt til anlæg.

Som jeg skav. magisk ja jeg ved nu ikke Heldt. Men dog synes jeg at lyden er strammet lidt op, og måske også lidt VAMMER😏. det kan også være mig jeg ved ikke?.

Det er ikke ladt tid man kan forklare det. og heller ikke med signalkable?.
Nu er vi flyttet til et Heldt nydt kvanter,huset er også Heldt nydt, alle stik er jordstik, og de nyste kabeller er trukket i huset. og om det er beder ved jeg ikke men mit hi-fi giver ikke lyde far sig nå man tænder lys Mer, som det gjorte i det gammel hus.

Også syns jeg vis skal komme vider med livet

jeg er ordblind men håber at i kan læse det😊   

Redigeret af MMJ,75 - 03-December-2013 kl. 12:55
Til top
MMJ,75 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MMJ,75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 12:50

Det var faktisk tyk sarkasme Tongue

Til top
MMJ,75 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MMJ,75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2013 kl. 23:55
Så kom der et nydt kabel, et QED Reference Optical Digital Cable. Til min Squeezebox Touch. Det gav hul igemmen😎

.

Også fik jeg også tage mig samen til at få hentet min ps4 i lørdags i El 😈😝 jeg må sku sige en super lækker maskine i forhold til ps3 og xbox360.

Redigeret af MMJ,75 - 10-December-2013 kl. 12:07
Til top
MMJ,75 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MMJ,75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 10:39
Aurum Cantus V6F. Ud og ind kom et par Soavo-1 Piano Black😉

Redigeret af MMJ,75 - 27-Marts-2014 kl. 10:41
Til top

Besvar Besvar Side  <1 12131415>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu