|
Sound & Vision |
Besvar ![]() |
Side <1234 15> |
Forfatter | |
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ang subben, så kan en 10" tommer være bedre end en 12". Kef'en er god, der findes bedre men til en helt anden pris. Du skal nok op i 6000-7000 for noget meget bedre. Har selv en kef 2010, og savler lidt over en earthquake for tiden....
|
|
![]() |
|
MMJ,75 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: V, Roskile Status: Offline Point: 828 |
Tak.
|
|
![]() |
|
MMJ,75 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: V, Roskile Status: Offline Point: 828 |
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
He he, cool! Det er vist ikke lige den jeg har set...
|
|
![]() |
|
Det er såmænd denne fine 10" med slave enhed: http://www.earthquakedanmark.dk/produkter/subwoofere/minime-p10.aspx
|
|
![]() |
|
wezi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2010 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 210 |
Der stod i et review at MiniMe 12 følgende:
Der er 4 solide gummifødder i bunden der skulle kunne holde op til 20 år. Da jeg har et meget glat parketguld oplevede jeg dog at subwooferen flyttede sig fysisk ved store udladninger. Den rykker sig simpelthen en 15 grader/1-1,5 cm hvert gang der kommer et dybt hug. Ved ikke om det er muligt med denne? :P |
|
MvH Daniel
|
|
![]() |
|
Tak for info, lyder umiddelbart ikke ok at man skal have en stor mursten liggende på toppen for at holde den på plads. |
|
![]() |
|
Ja det er sådan jeg søger
![]() |
|
![]() |
|
Godt valg, så bliver jeg kun lidt misundelige :) Hvis du bor i nærheden af Odense så har de den i KT radio...
|
|
![]() |
|
wezi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2010 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 210 |
Velbekomme, men måske et par andre fødder på den kunne hjælpe det skal jeg ikke lige kunne sige :) Ellers overvej Mololith-df , plus modellen er deres største. 5650for den støre mener jeg, og så er der fragt derefter på 6-800kr. :)
|
|
MvH Daniel
|
|
![]() |
|
så gutter i må finne jer selv et forum om SUB. da det er mit bio frum OK |
|
![]() |
|
ok :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 15> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |