|
Sound & Vision |
Besvar ![]() |
Side <12345 15> |
Forfatter | ||
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tror faktisk også du skal kigge efter en 10" sub, da du har masser af bas i højtalerne ,skal du ha en sub som følger med, ikke en der "tager over".
|
||
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
||
![]() |
||
MMJ,75 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: V, Roskile Status: Offline Point: 828 |
|
ja man må jo sige at earthquake kan puste luft ud?
|
||
![]() |
||
wezi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2010 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 210 |
|
Det må du meget undskylde, jeg kom bare i tanke om at den sub kunne hoppe og danse, og så tænkte jeg at jeg hellere måtte give lyd fra mig... men tankem om at det ikke hvar oles tråd havde jeg ikke lige taget med i forhandlingen:) |
||
MvH Daniel
|
||
![]() |
||
MMJ,75 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: V, Roskile Status: Offline Point: 828 |
|
![]() ![]() |
||
![]() |
||
|
,,,,,,,,,,,, .
Redigeret af MMJ,75 - 19-December-2010 kl. 22:01 |
||
![]() |
||
|
Hej er der nogen der kender til denne her? INFINITY PSW310W
![]() |
||
![]() |
||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
|
Lækkert setup. Det ser da godt ud.
![]() |
||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
||
![]() |
||
|
Tak Tak
![]() |
||
![]() |
||
Mercu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2010 Status: Offline Point: 357 |
|
Ser super godt ud!
|
||
Samsung LE32R87BDX 32"
Supra Kabler Popcorn hour A-200 m. 1tb hdd Synology DS410 2x 2tb seagate 5900rpm PS3 40gb FAT |
||
![]() |
||
|
Tussen Tak
![]() |
||
![]() |
||
|
Ja nu har jeg bestemt mig for hvilken SUB? jeg vil have.
jeg har dog ikke penge nok lige nu men må lige vente lidt i nu!, men jeg fandt dog et foto på nettet, af lillebror til den? jeg ønsker?. men de har sammen størrelser dog!
![]() ![]() Redigeret af MMJ,75 - 26-December-2010 kl. 04:12 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Hvilken én er så sub'en? Den lille grå eller den store træ
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 15> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |