recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Soundbar Arvanti
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Soundbar Arvanti

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
steen5 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Maj-2007
Sted: Denmark Randers
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steen5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Soundbar Arvanti
    Sendt: 19-Marts-2013 kl. 09:18

Hej, vil gerne have bedre lyd på mit LG 50" plasma tv. Men ønsker "kun" en simpel soundbar.

Bare så lyden er lidt bedre når jeg ser Xfactor og den slags.

Har set Arvani Ergosound 2.0 Soundbar TA210 som elgiganten forhandler. Er der nogen der kender til den? Eller har den selv?

Steen

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 09:52

Ja, har den selv, bruges når der ikke skal ses film, det er den ikke god nok til, men til TV generelt er den god nok.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 10:03
Oprindeligt skrevet af steen5 steen5 skrev:

<H1><SPAN itemprop="name">Hej, vil gerne have bedre lyd på mit LG 50" plasma tv. Men ønsker "kun" en simpel soundbar. </SPAN></H1>
<H1><SPAN itemprop="name">Bare så lyden er lidt bedre når jeg ser Xfactor og den slags.</SPAN></H1>
<H1><SPAN itemprop="name"></SPAN> </H1>
<H1><SPAN itemprop="name"> Har set Arvani Ergosound 2.0 Soundbar TA210 som elgiganten forhandler. Er der nogen der kender til den? Eller har den selv?</SPAN></H1>
<H1><SPAN itemprop="name">Steen</SPAN></H1>

Køb kvalitet
http://www.ktradio.dk/product_detail.asp?id=2862

Supergod og med arc
E.L.
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 10:26
Oprindeligt skrevet af E. Larsen E. Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af steen5 steen5 skrev:

Hej, vil gerne have bedre lyd på mit LG 50" plasma tv. Men ønsker "kun" en simpel soundbar. 
Bare så lyden er lidt bedre når jeg ser Xfactor og den slags.

Køb kvalitet
http://www.ktradio.dk/product_detail.asp?id=2862

Supergod og med arc

Vil give dig ret i at det er en suveræn soundbar fra Panasonic af! Men tror tanken var at undgå subwoofer, og det kan den fra Elgiganten sagtens klarer ! Har hørt den spille og jeg synes personligt den spiller udemærket - men jeg har også kun hørt den med noget demo materiale, ikke rent faktisk film oplevelse..
Til top
steen5 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Maj-2007
Sted: Denmark Randers
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steen5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 10:43
Ja der skal ikke være sub. Bare god lyd. den ekstra bas har jeg ikke behov for.

Den skal kunne tilsluttes med et kabel til tv (optisk) og 230v ikke andet.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 11:55

Det kan Arvani sagtens klare, der er også Analog In, som jeg bruger, den er tilsluttet i Headset Out, de frakobler de interne højttalere, og så kan Volume på Soundbaren klares med TV Remoten, der skal således kun tændes for den med den medfølgende Remote. Volume på Arvarni er stillet til halv styrke, det passer fint til at der kan bruges TV Remoten.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu