|
Soundbar eller lignende - kun til musik |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har to muligheder. 1. Hold dit budget, og lev med den lyd du har oplevet. Fordobbel dit budget og få ordentlig lyd! Det kan være en brugt B&W, eller tag et kig (lyt) på Dynaudio nye Music serie.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19474 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tredje mulighed:
Køb ordentlig lyd med rigtige højttalere, en billig forstærker og en streaming "dims". Højttalerne kunne være disse. https://www.dba.dk/hoejttaler-dls-r50-passiv/id-1041075835/ Klaus |
|
soeren_h
Bruger Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
Funktioner
Tak(0)
|
Teufel kendte jeg ikke, men det ser spændende ud. Det vil jeg undersøge nærmere. |
|
Søren (Lynge, Allerød)
|
|
soeren_h
Funktioner
Tak(0)
|
Hørte en Urbanear Baggen højtaler i dag.
Den spillede faktisk ganske godt. Kan desværre ikke væghænges, men det er så også største problrm. Kunne absolut være en mulighed. |
|
Søren (Lynge, Allerød)
|
|
Totoronto
Super bruger Oprettet: 27-Maj-2006 Sted: Midt-jylland Status: Offline Point: 395 |
Funktioner
Tak(0)
|
Forslag: Audio Pro Addon T10 Gen 2
Hvordan den lyder væghængt? Det er der vel kun en måde at finde ud af på? Redigeret af Totoronto - 26-Januar-2018 kl. 22:56 |
|
soeren_h
Funktioner
Tak(0)
|
Den højtaler får utroligt meget ros. Og sikkert ikke uden grund. Jeg har ikke selv hørt den, men jeg prøvede en Audio Pro Addon C5 i dag, og den var jeg ikke impoberet over. Der imod har jeg overvejet Audio Pro's todelte sæt. Fx Addon T12. Jeg har endnu ikke hørt dem, med de virker spændende. Redigeret af soeren_h - 27-Januar-2018 kl. 00:06 |
|
Søren (Lynge, Allerød)
|
|
-claus-
Guld medlem Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Funktioner
Tak(0)
|
C5'eren er også noget mindre end C10 of T10 modellerne. T10 2. Gen er i rest salg til 1200 kr.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
serano
Super bruger Oprettet: 30-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 331 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med en Sonos play5? den har virkelig en fornuftig bass :-)
|
|
Samsung 65NU7455
Sonos Playbase + 4xPlay1 Synology Apple TV4K PS4 |
|
soeren_h
Funktioner
Tak(0)
|
Enig. Jeg hørte den i dag, og Play5 spiller virkelig godt. Meget bedre en Play1 og Play3, som er lidt fesne i lyden. En ny Play5 er dog lidt dyr, synes jeg. Og desværre er brugt Sonos ikke meget billigere end ny. Og så lader der til at være flere udgaver af Play5, så man skal finde en ret ny brugt, hvis det skal være relevant. Sonos Playbar er heller ikke helt udelukket endnu. |
|
Søren (Lynge, Allerød)
|
|
soeren_h
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har også fundet den til 1200 kr i nogle restfarver. Det er en virkelig god pris. Desværre synes min kone, at den er grim med de synlige højtalerenheder, så den bliver det nok ikke. Havde der bare været stof foran på den, så havde den klart været en mulighed. |
|
Søren (Lynge, Allerød)
|
|
michael.hojgaard
Junior bruger Oprettet: 08-September-2014 Status: Offline Point: 47 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med en Beoplay m3? Eller den er måske for lille?
|
|
MJH
|
|
soeren_h
Funktioner
Tak(0)
|
Er der nogen fordele ved B&O M3 sammenlignet med fx Sonos Play:1 ? Eller minder de meget om hinanden? |
|
Søren (Lynge, Allerød)
|
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |