|
Soundbar I har gode erfaringer med |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |
Hijklm
Bruger Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Oktober-2019 kl. 13:15 |
Hvis nu ikke budgettet er til Sonos Beam, men man stadig gerne vil have god lyd fra en soundbar med subwoofer til, hvilke modeller har I så gode erfaringer med?
(har en stor stue og et 65 tommer Samsung den skal passe til)
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
st5000
|
|
Hijklm
Funktioner
Tak(0)
|
Som koster det dobbelte af Sonos Beam?
Og dermed mere end det dobbelte af budgettet.
|
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
beam med subwoofer den er da dyrer :) Nå men jeg har hørt Sony xf9000 til ca 3500,- som jeg synes lød ok, til pris/størrelse.
|
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ps havde selv en st5000 hjemme og lyttede en del til beam og playbar. Endte med Dali ax5 som er nogle aktive små gulv højttalere som efter min mening giver meget meget bedre lyd og heldigvis synes både jeg og hende der hjemme at de i hvide er meget pænere end en stor sort soundbar og tilhørende subwoofer. Fik ax5 for 3000,- brugt.
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7070 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sony ST5000 gør det helt fint
Men den giver meget lidt atmos og næsten ingen multi channel fornemmelse Men ellers lyder den rigtig godt
|
|
Hijklm
Funktioner
Tak(0)
|
Interessant. Men så har du vel ikke ARC?
|
|
Hijklm
Funktioner
Tak(0)
|
Ups, jeg mente "Beam uden subwoofer". Og ønskede bud på en "billigere soundbar end Beam (uden subwoofer), men stadig med en subwoofer". :-)
|
|
0leDK
Funktioner
Tak(0)
|
bruger optisk fra min tv til højttalerne. Nu bruger jeg min Shield, til alt, og den bruger jeg til volume kontrol.
|
|
Hijklm
Funktioner
Tak(0)
|
XF9000 ser interessant ud, særligt når man kigger på prishistorikken på Pricerunner: den har flere gange været helt nede på 2000 kr. Så den tror jeg lige jeg vil holde øje med - selvom dyrere selvfølgelig er bedre.
|
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har også en ST5000 som jeg er ret tilfreds med. Man skal bare være opmærksom på, at du kan købe den bedste soundbar med ATMOS osv., uden at du bliver tilfreds. Det skyldes jo at lyden fra soundbaren er særdeles afhængig af dit rum og din indretning.
Jeg har hørt en ST5000 under helt optimale forhold, og her kunne man høre ATMOS effekten, men hjemme kan jeg kun fornemme effekten.
Redigeret af Hother - 22-Oktober-2019 kl. 14:24 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6186 |
Funktioner
Tak(0)
|
God lyd og lav pris hører bare ikke sammen
Har tænkt mig at købe soundbar med subwoofer til Black Friday Edit: Der er vist demo-modeller af LG SJ9 til 3000 kr. i Power eller Elgiganten, et godt bud Redigeret af jake51 - 22-Oktober-2019 kl. 15:35 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |