|
soundbar Lyd ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
moose74 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 136 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Februar-2013 kl. 09:04 |
Mit JBL 400 soundbar er nu sat til, men! TV HD kanalerne er der ikke nogen lyd igennem ? de andre kanaler virker fint... Hvad er der galt her.
|
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
|
karula ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
er den koblet til med optisk kabel?
|
|
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
|
![]() |
|
moose74 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 136 |
nej... alt er samlet med HDMI
soundbar har 4 hdmi porte hvor en er tvhdmi ARC 1.4, som jeg forbinder til tvèts (hdmi ARC indgang) og så har jeg en tvix medie afspiller og Apple tv som er forbundet til soundbar med HDMI. det jeg ikke kaan greje er at dr1HD og dr3HD er der ingen lyd igennem, og nogle HD film fra tvix er der heller ikke lyd.
|
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
|
Spørgsmål :
skal man bruge en HDMI 1.4 til (ARC) ? Har soundbar forbundet med hdmi til tv med (ARC) i tv og bar... men er ikke sikker på det er et 1.4
|
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
Du skal ændre lydformatet i dit tv fra bitstream til pcm. Den Jbl har åbenbart ingen dolby digital dekoder, som er lyden på de fleste HD kanaler..
|
|
![]() |
|
Det var det der skulle til, jeg siger mange tak for hjælpen.
|
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |