recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Soundbar Sony HT-CT500?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSoundbar Sony HT-CT500?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Johensus Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 31-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Soundbar Sony HT-CT500?
    Sendt: 18-Oktober-2009 kl. 12:10

Hej Alle

Jeg vil gerne opgradere mit Sony TV (KDL-40W3000) med noget bedre lyd - og har efter noget søgen fundet Sony's HT-CT500 som en mulighed.

Stuen er ikke til mange ledninger og ægte surround, så jeg tænker at denne mulighed kunne være en god pragmatisk mulighed - også indenfor en fornuftig økonomi.

Det undrer mig dog, at jeg ikke rigtigt kan finde nogen anmeldelser af dette produkt. Er der nogen her på recordere.dk der har erfaringer - evt. også om jeg hellere skulle gå efter en af Yamahas YSP modeller?

Bedste hilsner - og tak for svar!

Henrik

Til top
Fedtmule Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Marts-2007
Point: 178
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2009 kl. 12:48

Hej Henrik ... og velkommen ombord,

Jeg har ikke selv noget kendskab til Sony's soundbar. Derimod har jeg en Yamaha YSP-4000 + tilhørende Sub, hvilket jeg er yderst tilfreds med.

Du kan prøve at søge på dette site vedr. YSP'erne og/eller mit navn.

Fortsat god og solrig søndag

Fedtmule

Til top
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Point: 360
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2009 kl. 15:57

Jeg har lige fået købt en Yamaha YSP-500 soundbar og den spiller ganske glimrende , ret imponerende hvad man kan få ud af surroundlyd på denne nemme måde , skal bruges til at forbedre lyden på voresSony KDL-26E4000 i soveværelset . Den blev købt til 1000 kr i Elgigantens åbningssalg . Mangler dog Sub da der mangler lidt dybbas .

Her er et link til review  

http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&aq=1& oq=HT-CT500+&hl=da&ie=UTF-8&rlz=1T4ADBR_daDK316D K316&q=ht-ct500+review

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu