recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Soundbar til ældre dame
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Soundbar til ældre dame

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Enemaerke Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-Juni-2019
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Enemaerke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Soundbar til ældre dame
    Sendt: 04-August-2019 kl. 21:31
Hej alle

Min svigermor klager over at hun har svært ved at høre lyden fra hendes TV og de indbyggede højttalere. Jeg tænker at en ekstern soundbar kunne hjælpe på at give en bedre/højre/skarpere? lyd til at hjælpe hende. Vil det i jeres erfaring give mening?

Hun har et Philips TV, 43PUS6212/12, så jeg vil være på udkig efter en (relativt) billig soundbar med simpel tilkobling/fuktion som ikke kræver ekstra håndtering men "bare" forbedrer lyden. Hvilken type tilkobling/teknologi skal jeg kigge efter?

På forhånd tak
Søren
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2019 kl. 22:23
De fleste soundbar i i prisklassen 2000 og op giver bedre lyd end de fleste tv. 

Bedst er at bruge en med hdmi cec styring.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2019 kl. 06:44
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu